سیاسی

توفیق دولت یازدهم در رویکرد مردم به انتخابات مجلس آینده اثرگذار است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین حسین طلا اظهار کرد: در حال حاضر فعالیت‌های سیاسی برای تفاهم، همگرایی و نزدیک کردن دیدگاه‌ها در بین اصولگرایان شکل گرفته اما لزوما اینطور نیست که این فعالیت‌ها فعالیت‌های انتخاباتی باشد، به هر حال خیلی از گروه‌ها سعی می‌کنند دیدگاه‌هایشان را به یکدیگر نزدیک کنند.

 

وی اضافه کرد: من فکر می‌کنم هم اصولگرایان و هم اصلاح‌طلبان به دنبال نزدیک کردن دیدگاه‌هایشان هستند تا در انتخابات با لیست‌های واحد وارد عرصه شوند اما اگر هم در مورد تعدد لیست‌ها نگرانی وجود دارد این نگرانی عمدتا مربوط به تهران و کلان‌شهرهاست.

 

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی در زمان حیات‌شان نقش خوبی را در وحدت جریان‌های اصولگرا ایفا می‌کردند اما در حال حاضر هم آیت‌الله موحدی کرمانی، آیت‌الله یزدی و آیت‌الله مصباح می‌توانند در این فضا دور هم بنشینند و دیدگاه‌هایشان را به یکدیگر نزدیک کنند. جریانات اصولگرا هم این امیدواری را دارند که این اتفاق بیفتد.

 

طلا در ادامه درباره احتمال حضور اکثریت اصلاح‌طلب در مجلس آینده، خاطرنشان کرد: انتخابات‌ها کارنامه‌ای از قبول نگاه‌هاست و نوع عملکردها تا زمان انتخابات می‌تواند نظر مردم را به خود جلب کند.

 

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی یادآور شد: فضاهای دو قطبی، سیاه و سفید کردن‌ها و جوسازی‌ها اگر وجود نداشته باشد و روال منطقی و معقول باشد هر گروه نگاه خود را تبلیغ خواهد کرد.

 

این نماینده اصولگرای مجلس در پایان گفت: طبیعتا اینکه دولت تا انتخابات مجلس آینده موفق عمل کند یا نه، در نگاه مردم و رویکرد آنها به انتخابات آینده تاثیرگذار خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا