سیاسی

لاریجانی جزئیات سفرش به استان یزد را تشریح کرد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز چهارشنبه در بدو ورود به فرودگاه یزد در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات سفر خود به این استان گفت: برای من افتخاری است که به استان یزد به عنوان یک استان مهم و قوی از نظر دینی سفر کنم.

وی با اعلام اینکه در جریان این سفر با استاندار یزد، نمایندگان این استان و مدیران کل جلساتی خواهد داشت، اظهار داشت: در این جلسات مباحث مرتبط با توسعه استان مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین در بیان برنامه‌های دیگر سفر خود به استان یزد گفت: دیدار با کارآفرینان و بسیجیان عزیز از دیگر جزئیات این سفر خواهد بود البته کنگره‌ای نیز برای شهید پاک‌نژاد برگزار می‌شود؛ افتتاح پروژه نیز از دیگر برنامه‌های این سفر خواهد بود.

لاریجانی در پاسخ به این سؤال که مجلس شورای اسلامی با توجه به خشکسالی استان یزد چه برنامه‌هایی در جهت تسریع آبرسانی به این استان خواهد داشت، گفت: برای مشکلات آبی چند استان که با یکدیگر مرتبط نیز هست، جلساتی برگزار شد، شورای عالی آب نیز تشکیل شد و وزارت نیرو طرحی برای رفع این مشکل در دستور کار داشت؛ در نهایت همه پیگیرند تا مشکلات مرتفع شود. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا