ورزشی

قرارداد داخلی تیموریان با پدیده از شایعه تا واقعیت

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین پس از اختلاف نظرهایی که میان آندرانیک تیموریان و باشگاه استقلال در چند وقت اخیر رخ داده به نظر می‌رسد روزهای آخر همکاری این دو را شاهد باشیم.

از مشهد خبر می‌رسد که آندرانیک تیموریان در یک قدمی حضور در پدیده خراسان است صحبت از امضای قرارداد داخلی میان طرفین به گوش می‌رسد.

تیموریان پس از دربی ۷۹ در جمع خبرنگاران اعلام کرد که اگر باشگاه استقلال پولش را ندهد از این تیم جدا می‌شود و حالا به نظر می‌رسد برای نیم فصل حضور در پدیده مبلغ بالغی بر ۵۰۰ میلیون تومان دریافت خواهد کرد.

هر چند که روز گذشته مصاحبه‌ای از تیموریان نقل شد مبنی بر اینکه ناراحتی او از استقلال به خاطر مسائل مالی نیست و به خاطر بحث رفتاری گلایه دارد اما هر چه هست به نظر این روزها رابطه تیموریان با استقلال خیلی هم خوب نیست.

در همین رابطه سیدهاشم حسینی سرپرست پدیده خراسان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس گفت: با تیموریان صحبت‌هایی انجام داده‌ایم اما هنوز قراردادی امضا نشده است و همه چیز امروز مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: ما شدیدا به دنبال حضور تیموریان در پدیده هستیم و او هم به آمدن به پدیده و زندگی در مشهد ابراز علاقه کرده چرا که سابقه بازی در ابومسلم را دارد و خودش هم گفته که به زندگی در مشهد علاقمند است.

سرپرست پدیده در باره اینکه گفته می‌شود تیموریان شب گذشته با باشگاه پدیده قرارداد داخلی بسته تصریح کرد: شاید دیشب تیموریان به دفتر مرکزی ما در تهران رفته باشد اما خود من آخرین باری که آندو را دیدم از تلویزیون و در دربی بود!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا