ورزشی

کرانچار روی زمین نمی ماند!/دوست دارند حسرت المپیک ۴۴ ساله شود

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین حبیب کاشانی در حاشیه ختم غلامحسین مظلومی، گفت: ابتدا به جامعه ورزش خصوصا خانواده مظلومی و استقلال تسلیت می‌گویم، سال‌هایی که آن مرحوم بازی می‌کرد، مردم با گل‌های او به وجد آمدند.

وی درباره اینکه حضور کرانچار در تیم ملی امید، قطعی نشده، عنوان کرد:‌صحبت‌های اولیه مطرح شد، مذاکراتی داشتیم، توافق اولیه در مورد مدت و مبلغ قرارداد در هیأت رئیسه مطرح شد، دوستانی که بودند و همچنین کفاشیان موافقت کردند تا وی به ایران بیاید. ظاهرا کار دچار مشکل شده و دیگر از حیطه من خارج است.

وی افزود: من وظیفه آوردن او را داشتم که کرانچار حاضر شد با کمترین مبلغ با ما قرارداد ببندد، حالا باید این موضوع در کمیته فنی مطرح شود بعد با کرانچار صحبت کنیم که به ایران بیاید، ظاهرا عده‌ای مایل هستند حسرت نرفتن به المپیک از ۴۰ سال به ۴۴ سال افزایش پیدا کند. امیدواریم کمیته ملی المپیک، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش این موضوع را حل کنند.

کاشانی درباره اینکه فکر می‌کنید مشکل از کجاست گفت: در این باره با ریاست فدراسیون صحبت می‌کنیم چون وظیفه من انجام کارهای اولیه بوده از این به بعد در حیطه کارهای من نیست.

مدیر تیم ملی امید درباره اینکه شنیده شده کمیسیون تأیید مربیان خارجی وزارت ورزش مخالف حضور کرانچار است، تصریح کرد: من نمی‌دانم این کمیسیون چیست، اساس آن بر چه مبنایی است، کمیته است یا کمیسیون، اما می‌دانم افرادی که قرار است از این مربی تست فنی بگیرند، باید صلاحیت فنی داشته باشند، امیدوارم این کمیسیون که خلق‌الساعه است و معلوم نیست در عرض چند روز و چند ساعت تشکیل شده، صلاحیت فنی را درباره حضور کرانچار داشته باشد.

کاشانی درباره اینکه فکر می‌کنید این مخالفت تسویه حساب وزارت با فدراسیون فوتبال است، اظهار داشت: این مورد از اختیارات رئیس فدراسیون است فدراسیون فوتبال یک NGO است که باید مستقیم تصمیم بگیرد و باید منافع ملی هم در نظر گرفته شود. اختلاف کمیته یا وزارت با فدراسیون فوتبال ضرری جز برای تیم ملی امید نخواهد داشت.

مدیر تیم ملی امید در باره اینکه پیکان نیز اظهار تمایل کرده و کرانچار را می‌خواهد، اظهار داشت: کرانچار مربی نیست که با این کارنامه روی زمین بماند، او در جام‌های جهانی و تیم‌های مطرح جهان بوده و بیرون نمی‌ماند. خیلی تیم‌ها با قیمت بیشتر از ما حاضرند با او کار کنند، ‌امیدوارم فقط وقت‌سوزی نشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا