یک شهرآورد و هزار و یک گلایه

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین در حالی که نزدیک به چهار ساعت تا آغاز داربی هفتاد و نهم تهران باقی مانده است، حدود ۱۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حاضر هستند.

از ساعت ۱۳ برنامه‌های فرهنگی در ورزشگاه آزادی آغاز شده و موزیک‌های متنوعی در استادیوم پخش می‌شود.

خبرنگار ایسنا جهت بررسی میزان رضایت هواداران سرخآبی از وضعیت بلیت‌فروشی و امکانات در این دیدار با حضور در درب غربی ورزشگاه آزادی با چند تن از هواداران دو تیم گفت‌وگو کرد.

 

احمد زارعی، یکی از کسانی بود که با خبرنگار ایسنا صحبت کرد. او به همراه دوستانش از یزد به ورزشگاه آزادی آمده و شب گذشته را در سرما و در ماشین پشت درهای آزادی سپری کرده است. او گفت که هیچ امکاناتی برای امثال او پیش‌بینی نشده بود و امثال او شب گذشته را در سرما سپری کرده‌اند. وی از کسانی است که بلیتش را از طریق اینترنت خریداری کرده بود و وقتی از او درباره نتیجه‌ داربی پرسیدیم، گفت: پرسپولیس با سه گل استقلال را شکست خواهد داد. پیش‌بینی او این بود که عالیشاه دو گل و نوروزی یک گل برای سرخپوشان به ثمر می‌رسانند.

 

نفر دیگری که درباره میزان رضایتش از وضعیت پیش از داربی گفت، مهدی صادقی از قزوین بود. وی به خبرنگار ایسنا گفت که ساعتی پیش به تهران آمده و بلیتش را نتوانسته است اینترنتی خریداری کند و به همین دلیل از بلیت فروشی در استادیوم استفاده کرده بود. وی هم معتقد بود که پرسپولیس با گل‌های عالیشاه و نوری استقلال را با دو گل شکست می‌دهد.

 

محمد دادگر از تهران فرد دیگری بود که از وضعیت بلیت فروشی الکترونیکی گلایه داشت. او به ایسنا گفت که روز گذشته بیش از پنج بار تلاش کرده است تا بلیت الکترونیکی خریداری کند اما به دلیل دشواری و پیچیدگی سایت فروش اینترنتی موفق به خرید بلیت نشده است و به همین دلیل مجبور شد تا با فرزندانش خیلی زود به ورزشگاه آزادی بیاید و بلیت را به صورت حضوری خریداری کند. پیش‌بینی او از نتیجه‌ داربی پیروزی دو بر یک استقلال بود و وقتی از او خواستیم تا گلزنان داربی را پیش‌بینی کند گفت: فرقی ندارد. فقط ببریم هر کسی که خواست گل بزند.

 

از دیگر تماشاگرانی که در ورزشگاه حاضر بودند چهار طرفدار استقلالی بود که از سیستان و بلوچستان به تهران آمده بودند. آنها که یک روز کامل را (به قول خودشان) در راه بودند به ایسنا گفتند که تنها برای خوشحالی برای پیروزی استقلال به ورزشگاه آزادی آمده‌اند.

 

عبدالمجید سرکوری که یکی از این چهار هوادار استقلال بود، در پاسخ به این سوال که شب گذشته را کجا سپری کرده‌اند، گفت: با توجه به این که هیچ مکانی برای هواداران در ورزشگاه در نظر گرفته نشده بود با دوستانش در ماشین شب را به صبح رساندند.

 

حسین جنتی فر از کاشمر به همراه دوستش از دیگران کسانی بود که شب گذشته را در ماشینش سپری کرده بودند. او به شدت از کمبود امکانات انتقاد کرد و گفت: وقتی که وضعیت این گونه باشد چرا باید هواداران زیادی به ورزشگاه بیایند. او هم پیروز این داربی را استقلال دانست و گفت این بازی را آبی پوشان سه بر صفر می‌برند.

 

در آغاز برنامه‌های فرهنگی ورزشگاه آزادی مجری این ورزشگاه ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت "غلامحسین مظلومی" و "مرتضی پاشایی" تماشاگران را دعوت به شنیدن چند موسیقی از مرتضی پاشایی کرد.

در حال حاضر جو آرامی در ورزشگاه آزادی وجود دارد و البته سردی هوا نکته‌ای است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

بسیاری از کسانی که با خبرنگار ایسنا گفت‌وگو کردند از دشواری خرید بلیت اینترنتی داربی هفتاد و نهم گله کرده و خواهان اصلاح آن شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا