اجتماعی و فرهنگی

اجتماع بزرگ ۲۲۰۰ نفری بسیجیان شهرداری در بوستان ولایت

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین محسن پیرهادی ضمن تبیین برنامه های هفته بسیج اظهار داشت: همان گونه که مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) فرموده اند، بسیج یعنی حضور بهترین، با نشاط ترین و با ایمان ترین نیروهای عظیم ملت در میدان هایی که کشورشان به آنها نیاز دارد و همیشه خالص ترین، پرافتخارترین و شرافتمندترین انسانها دارای این خصوصیات هستند.

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران هفته بسیج را بزرگداشت جانفشانی هایی دانست که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است و افزود: بسیج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت های مسلمان رشد کرده است.

 

محسن پیرهادی گفت: بسیج حاصل هوشمندی بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است که همراه با عدالت خواهی میلیون ها انسان در عصر حاضر تبلور یافته است.

 

وی با اشاره به برنامه های سی و پنجمین سالگرد هفته بسیج در بسیج شهرداری تهران ابراز داشت: برنامه های هفته بسیج با اهداف معرفی حقیقت وجودی و شخصیتی امام حسین(ع) و یاران صدیق ایشان در شناخت امام زمان(عج)، تبیین رویکرد حضرت امام(ره) در تشکیل بسیج مستضعفین، تبین نقش و معرفی توانمندی ها و ظرافت های بسیج در اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی، معرفی رویکردهای فرهنگی و تربیتی در جهت ترغیب و تشویق نسل جوان صورت می پذیرد.

 

پیرهادی ارتقاء بصیرت بسیجیان، تشریح روحیه بسیجی، تاکید بر وحدت، اقتدار ملی و همبستگی اجتماعی و تبیین تفکر بسیجی را از دیگر رویکردهای ویژه برنامه های هفته بسیج عنوان کرد.

 

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران از برگزاری ویژه برنامه شکوه مقاومت در بوستان ولایت خبر داد و تصریح کرد: همزمان با روز بسیج مستضعفین، قریب به ۲۲۰۰ نفر از اعضای گردان عاشورا و الزهرای بسیج شهرداری تهران در بوستان ولایت اجتماع خواهند داشت که این برنامه با حضور میهمانان لشکری و کشوری به اجرا در خواهد آمد.

 

وی به دیگر برنامه های سازمان در این هفته اشاره کرد و افزود: سرکشی از جانبازان وخانواده معظم شهدا، تور بازدید از باغ موزه دفاع مقدس، برگزاری جلسات بصیرتی توسط حوزه های تابعه، فضا سازی محیطی با محوریت ماه صفر و هفته بسیج، سازماندهی حلقه های صالحین، برپایی ایستگاه های صلواتی از مهمترین عناوین برنامه های بسیج شهرداری تهران در این هفته خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا