شورای شهر

جدایی قناعتی از هیات رئیسه شورای شهر منتفی شد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین ابوالفضل قناعتی با اشاره به اینکه در خصوص آب تهران و اینکه نیترات آن استاندارد یا غیراستاندارد است باید مسئولان وزارت نیرو و به خصوص اداره کل آب و فاضلاب تهران و کارشناسان نظر بدهند، گفت: آب تهران از سدها و جاهای مختلف تأمین می‌شود.

وی تصریح کرد: شاید یکی از چاه‌ها و راه‌هایی که آب تهران تأمین می‌شود با مشکل روبه‌رو باشد که البته در این زمینه نیز باید مسئولان مربوطه پاسخ لازم را ارائه کنند.

قناعتی با تأکید بر اینکه نباید نگرانی را برای شهروندان تهرانی ایجاد کرد، گفت: در جلسه شورای شهر تهران رئیس کمیسیون سلامت شورا مطالبی را مطرح کرد که البته مسئولان وزارت بهداشت و وزارت نیرو نیز پاسخ‌هایی را دادند که امیدواریم در نهایت به جمع‌بندی خوبی در این زمینه برسیم.

وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که تکلیف تغییرات در هیأت رئیسه شورای شهر تهران چه شد، گفت: با صحبت‌هایی که صورت گرفت قرار بر این شد که بنده در هیأت رئیسه بمانم ولی احتمال دارد معاونت اجرایی شورای شهر تهران را نیز قبول کنم.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران، تأکید کرد: هم اکنون دو گزینه دیگر از جمله آقایان طلایی و تقی‌پور برای پذیرش معاونت اجرایی شورای شهر مطرح هستند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا