ورزشی

تدارک تراکتور برای جشن قهرمانی نیم فصل

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری یک دیدار در روز پنجشنبه و سه دیدار در روز جمعه آغاز می‌شود و طی آن قهرمان نیم فصل این رقابت‌ها به احتمال زیاد مشخص خواهد شد.

 

* نفت مسجد سلیمان – ملوان

دیدار دو تیم قعرنشین رقابت‌های لیگ برتر، سرآغاز هفته پانزدهم است. نفت مسجد سلیمان با ۱۰ امتیاز و ملوان با ۹ امتیاز به ترتیب در رده‌های پانزدهم و شانزدهم جدول قرار دارند. نفتی‌ها از زمانی که مکوندی را آورده‌اند، کمی در امتیاز گرفتن موفق عمل کرده‌اند اما اوضاع ملوان از زمان آمدن میسیلوویچ چندان فرقی با زمان ایراندوست نکرده است و شاید شکست برابر نفتی‌ها کار این سرمربی را خیلی زودتر از آنچه که تصور می‌شد، در انزلی به پایان برساند.

 

ملوان در این دیدار عزیز حقیقی و مازیار زارع را به دلیل محرومیت همراه خود ندارد. همچنین سید جلال عبدی از مسجد سلیمان هم از این دیدار محروم است.

 

شکست هر یک از دو تیم در این دیدار می‌تواند آن‌ها را وارد یک بحران کند و به همین دلیل می‌توان پیش‌بینی کرد یک بازی محتاطانه از سوی دو تیم ارائه شود.

 

* نفت تهران – تراکتورسازی

حساس‌ترین بازی روز جمعه را شاگردان منصوریان و خطیبی برگزار می‌کنند. دیداری که اگر با برتری تراکتورسازی به پایان برسد، قهرمانی نیم فصل را برای آن‌ها به همراه دارد. اما در سوی مقابل نفت تهران در این فصل فراتر از انتظارها ظاهر شده و فعلا با ۴ امتیاز اختلاف، نسبت به تراکتورسازی در رده چهارم ایستاده است و نمی‌خواهد فرصت پیش رو را که می‌تواند فاصله دو تیم را کم کند، به راحتی از دست دهد.

 

در این دیدار خالد شفیعی، مدافع تراکتورسازی غایب است. البته شجاع خلیل‌زاده به تازگی به تراکتوری‌ها اضافه شده و در صورت صدور کارت بازی‌اش می‌تواند این تیم را همراهی کند.

 

* پیکان – استقلال خوزستان

گفته می‌شود این دیدار آخرین شانس منصور ابراهیم‌زاده در لیگ برتر است. ظاهرا در صورت ناکامی او در این دیدار، علی دایی جانشین وی خواهد شد. پیکان ضعیف‌ترین خط حمله رقابت‌های لیگ برتر را دارد و از سوی مقابل استقلال خوزستان ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد. شاید این دیدار فرصتی باشد برای مهاجمان نه چندان موفق پیکان برای گلزنی و البته کسب سه امتیازی که آن‌ها را در حاشیه امنیت قرار خواهد داد.

 

در سوی مقابل شاگردان ویسی برای فرار از منطقه خطر سقوط حتما باید از این دیدار با دست پر خارج شوند و به همین دلیل می‌توان انتظار یک بازی جذاب را داشت.

 

* سایپا – سپاهان

آخرین دیدار روز جمعه را سایپا و سپاهان برگزار می‌کنند که از سرمربیانی فنی برخوردار هستند. سرمربیانی خوشنام در فوتبال ایران که همین مسئله نوید یک بازی جذاب را از سوی دو تیم می‌دهد. سپاهان برای حداقل تثبیت رده دومی‌اش، نیاز به پیروزی در این دیدار دارد و سایپا هم می‌خواهد نوار ناکامی‌های متوالی اخیرش را در این دیدار قطع کند. سایپا در سه بازی گذشته‌اش شکست خورده و اگر می‌خواهد همچنان در حاشیه امنیت قرار داشته باشد نیاز به سه امتیاز یا حداقل یک امتیاز از این دیدار دارد.

 

مهدی شریفی مهاجم جوان سپاهان در این دیدار محروم است و البته مجید ایوبی از سایپا هم در آن سوی میدان محروم است و نمی‌تواند در این دیدار به میدان برود.

 

برنامه بازی‌های پنجشنبه و جمعه لیگ برتر

 

پنجشنبه

نفت مسجد سلیمان – ملوان بندرانزلی، ساعت ۱۵

جمعه

نفت تهران – تراکتورسازی، ساعت ۱۵

پیکان – استقلال خوزستان، ساعت ۱۵

سایپا – سپاهان، ساعت ۱۵

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا