شورای شهر

عاقبت شورای اول نقطه سیاهی در کارنامه وزیر کشور وقت است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین در جلسه علنی امروز شورا عبدالحسین مختاباد ضمن تسلیت درگذشت مرتضی پاشایی و مجید بهرامی گفت: آقای مسجدجامعی قبلاً گفته بود باید حرمت سؤال اعضا را حفظ کنیم. وقتی عضو شورا سؤالی از شهرداری می‌کند دو حالت دارد یا جواب می‌گیرد و یا نه. اما اینکه در مطبوعات بنویسند عضو شورا باید بابت سؤال خود عذرخواهی کند یا اینکه عقده‌ای است و رسیدگی و شکایت می‌کنیم درست نیست.

وی تصریح کرد: خودشان شور ا را سیاسی نکنید. وقتی می‌پرسیم فلان پروژه هزینه‌اش چقدر است یک سال جواب نمی‌دهند و بعد می‌گویند سوآلش سیاسی است، اما خودشان می‌روند در تلویزیون می‌گویند ما همانطور که شهرداری را گرفتیم، مجلس و شورای شهر را هم می‌گیریم و آن وقت لابد این اظهارنظرها سیاسی نیست!

مختاباد به طعنه گفت: پیشنهاد می‌کنم این دلواپسان، گروه طرح سؤال تشکیل دهند تا ما بفهمیم سؤال کردن درباره چه چیزهایی مجاز است.

این عضوشورا تأکید کرد: نباید تا اتفاقی می‌افتد شمشیر سیاسی‌کاری را بر سر شورا بکوبیم و بگوییم دچار عاقبت شورای اول می‌شود، در حالی که شورای اول یکی از بهترین شوراها بود و اگر در اواخر کار خود دچار مشکلاتی شد، این نقطه سیاهی در کارنامه وزیر کشور وقت است.

وی در پایان گفت: ما قصد سیاسی‌کاری نداریم و به همه ارادت داریم، اما سؤال خود را می‌پرسیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا