شورای شهر

خداکرمی: قانون منع بکارگیری بازنشستگان هم آسیب است هم فرصت/ قانون بگوید افشانی و بقیه بازنشسته های شهرداری باید بروند

به گزارش شورا‌آنلاین، ناهید خداکرمی با اشاره به تصویب قانون منع بازنشستگی گفت: این قانون هم می تواند آسیب‌زا باشد  و هم فرصت.
 
وی با بیان اینکه شهرداری یک سازمان غیردولتی و غیرحاکمیتی است و از محل عوارض مردم اداره می‌شود، گفت: منتخبین مردم شهردار را انتخاب می‌کنند و باید حق منتخبین حفظ شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه در کمیسیون حقوقی و نظارت شورا در حال بررسی قوانین انتخاب شهرداران در دهه‌های گذشته هستیم، گفت: اگر این قانون آن قوانین را نقض کند حتماً پیروی خواهیم کرد اما به نظر بنده قانون منع به کارگیری بازنشستگان شامل حال شهرداری نمی‌شود.

خداکرمی با بیان اینکه اگر این قانون شامل حال شهرداری شود ما هم شهردار انتخاب می‌کنیم، گفت: قصد لجاجت نداریم.

وی در پاسخ به این پرسش که گزینه‌ای هم برای شهرداری تهران در  نظر گرفته‌اید، گفت: فعلاً گزینه‌ای مطرح نیست.
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران، گفت: برخی در فضای مجازی اعلام می‌کنند که در طول یک سال چند شهردار عوض شده مگر دست ما بوده است عوامل بیرونی باعث شد که این تغییرات رخ دهد البته تأکید می‌کنم که لزوماً تغییرات بد نیست، درست است ثبات مدیریتی خوب است اما تغییرات دست ما نبوده است.

خداکرمی در خصوص لیست بازنشستگان شهرداری که به شورا ارسال شده است،‌گفت: باید یکسری بروند و اگر شهردار هم مشمول قانون شود باید برود اما اگر مشمول نشوند به کار ادامه می‌دهند، باید بررسی کنیم و قانونی این موضوع را پیگیری کنیم. 
منبع:فارس

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. به نظر من افراد توانمند وجوان در مملکت کم نداریم شمادرنظربگیرید یک فردی که مدرک پایین تحصیلی دارد بازنشست شده درست است دوباره دعوت به کارشود ؟به نظر من به جای تعدیل نیروها هرچه سریعتر این قانون اجراشود دقیقا مثل این است که شهرداری راحجامت کنیم تابا نیروی جوان خون تازه در رگهای مدیریت شهری جریان پیداکند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا