مدیریت شهری

تاکید بر حمایت کالای ایرانی و عرضه کالاهای اساسی بادقیمت تنظیم بازار در جلسه هیات مدیره فروشگاه های زنجیره ای

به گزارش شورا‌آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، در این جلسه که با حضور اعضای هیئت مدیره اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای و جمعی از تولیدکنندگان داخلی برگزار شد، تامین زیر ساخت های لازم برای رونق اقتصادی و حمایت از کالای ایرانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اعضای هیئت مدیره با تاکید بر این که در شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه یکی از مهم ترین وظایف فروشگاه های زنجیره ای، تامین اقلام مورد نیاز شهروندان است؛ عرضه کالاهای اساسی با قیمت تنظیم بازار را راهکار مناسبی برای بهبود وضع معیشتی شهروندان دانست.

مدیران فروشگاه های زنجیره ای همچنین تاکید کردند در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری چرخ حمایت از کالای ایرانی به حرکت درآمده است وظیفه خود می دانیم که با ارائه محصولات با قیمت مناسب به تنظیم قیمت ها در بازار کمک کرده و در این مسیر همراه مردم باشیم.

اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای «حمایت از کالای ایرانی» را یکی از مهم ترین وظایف عرضه کنندگان کالا دانست و یادآور شد که در شرایط اقتصادی امروز حمایت از کالای ایرانی با هدف رونق اقتصاد کشور، می بایست جز مهم ترین اقدامات زنجیره های تامین کالا باشد.

در این جلسه همچنین موضوع توسعه و گسترش فروشگاه های زنجیره ای متناسب با نیاز هر منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا