ورزشی

حسینی: برانکو علاقه ای به بازی دفاعی ندارد

به گزارش شورا‌آنلاین، سید جلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که تیمش روز سه‌شنبه در مرحله یک هشتم نهایی  لیگ قهرمانان آسیا با الدحیل قطر بازی دارد، در این رابطه، اظهار کرد: ما با یک تیم پر قدرت بازی داریم. الدحیل تیم کاملی است که برنامه‌ریزی خوب و سرمایه‌گذاری زیادی انجام داده است. شرایط ما حساس است و در یک حالت نابرابر با الدحیل بازی خواهیم کرد.

او ادامه‌ داد: ما امسال نتوانستیم بازیکنی را جذب کنیم و چند بازیکن ما از تیم جدا شده‌اند. البته پرسپولیس همیشه پرسپولیس است اما فشار و برنامه‌ریزی نامناسب بازی‌ها، بازیکنان را اذیت کرده است. ما سه روز پیش در آبادان بازی کردیم که فشار زیادی بر تیم وارد کرده است. دیروز (شنبه) یک ریکاوری انجام داده‌ایم ولی هنوز به آن حدی که در نظر داشتیم دست نیافته‌ایم. این برنامه‌ریزی به ما ضربه وارد کرده و روز سه‌شنبه نیز بیش‌تر ضربه می‌زند.

حسینی که با برنامه "تهران ورزشی" رادیو تهران صحبت می‌کرد، در مورد مسائل فنی هم گفت‌: برانکو می‌تواند بهتر در مورد مسائل فنی صحبت کند اما با شناختی که همه از او دارند این را می‌دانیم که او دوست ندارد تیمش خیلی دفاعی بازی کند. البته شرایط این مسابقه متفاوت است. من خودم در قطر بوده‌ام. فیلم‌ بازی‌های الدحیل را هم تماشا کرده‌ام و به جرات می‌توانم بگویم که الدحیل از تیم‌ ‌ملی قطر هم قوی‌تر است و با دیگر تیم‌های قطری تفاوت دارد. بیش‌تر بازیکنان این تیم از کشورهای خارجی هستند. در حال‌ حاضر کل کشور قطر بسیج شده‌اند تا الدحیل، پرسپولیس را شکست دهند. این شرایط برای السد هم وجود دارد و استقلال هم شرایط سختی دارد.

او ‌اضافه کرد: باز هم می‌گویم ما برخی از بازیکنان‌مان را از دست داده‌ایم و بازیکنانی که در حال‌ حاضر در تیم حضور دارند خیلی تلاش می‌کنند؛ اما هر بازیکنی خسته می‌شود و باید در مواقعی تعویض شود تا بتواند در شرایط بهتری رقابت کند. ما مشکلاتی داریم مثل مشکلات مالی که آقای گرشاسبی برای حل آن‌ها خیلی زحمت می کشد. امیدوارم که شرایط طوری باشد که این دو بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره نقطه قوت پرسپولیس که خط دفاع این تیم عنوان می‌شود، گفت‌: فکر می‌کنم باید روی همه بازیکنان حساب باز کنیم. بازی مقابل الدحیل یک بازی نفس‌گیر است. حتی بازیکنان جوان باید آماده باشند تا اگر لازم شد در این بازی به میدان بیایند. در حال‌ حاضر تمام بازیکنان تمرکز دارند اما متاسفانه در چند هفته‌ اخیر حاشیه زیادی برای پرسپولیس ایجاد شد.

او افزود: ما دروازه‌بان، هافبک و مهاجمان خوبی در اختیار داریم و خط دفاعی هم به این بازیکنان کمک می‌کنند. ما روز سختی را خواهیم داشت. الدحیل از سال گذشته برای این کار برنامه‌ریزی کرده است اما ما نتوانستیم برنامه‌ریزی کنیم و افرادی نگذاشتند تا این کار را انجام دهیم. محرومیت پرسپولیس باعث شد فشار روی ما چند برابر شود.

حسینی با اشاره به بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان که با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید، ادامه‌ داد: در آبادان فشار زیادی به ما وارد شد. همه از ما توقع دارند که یک طرفه و تهاجمی بازی کنیم اما ما تنها ۱۰ بازیکن داریم. بازی کردن بازیکنان جوان در پرسپولیس سخت است. امیدوارم هواداران دعا کنند تا روز سختی که مقابل الدحیل داریم را به خوبی پشت سر بگذاریم.

کاپیتان پرسپولیس در ادامه‌ درباره صحبت‌های برانکو پیرامون این موضوع که تیم الدحیل هیچ نقطه ضعفی ندارد، اظهار کرد: برانکو مطمئنا بازی‌های الدحیل را دیده که این طور صحبت کرده است. تیمی که هشت گل به العین زده نقطه ضعفی ندارد. ما باید سعی کنیم که مقابل نقاط قوت این تیم بایستیم. پرسپولیس کار سختی مقابل الدحیل در قطر پیش‌رو دارد. اگر این تیم قطری بود مشکلی نداشتیم اما الدحیل متشکل از بازیکنانی از آفریقا، اروپا و آمریکا است که باعث ناعادلانه شدن بازی می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا تمام بازیکنان پرسپولیس در دیدار مقابل الدحیل حضور دارند، گفت‌: بله. تمام بازیکنان می‌توانند مقابل الدحیل بازی کنند اما خسته هستند. ما در آبادان مقابل صنعت نفت قرار گرفتیم که آب و هوای این شهر بسیار گرم بود و بازیکنان خسته شدند. تا دیروز (شنبه) بازیکنان استراحت کردند و دیروز نیز تمرین ریکاوری داشتیم. امیدوارم در دو روز پیش‌رو آماده شویم تا شرایط بدنی ما مقابل الدحیل اذیت نکند.

حسینی در پایان در واکنش به این مساله که گفته می‌شود پرسپولیس انرژی‌اش را در لیگ برتر حفظ کرد تا مقابل الدحیل از آن استفاده کند؟ توضیح داد: اتفاقا ما همه انرژی‌مان را برای لیگ برتر به کار می‌گیریم. متاسفانه در لیگ برتر با تیم‌هایی بازی کرده‌ایم که مقابل‌مان دفاع می‌کردند و همین مساله ما را خسته کرد. این‌ در حالی است  که خیلی‌ها دوست ندارند پرسپولیس نتیجه‌ بگیرد. در حال‌ حاضر هم به قطر می‌رویم تا در یک دیدار ناعادلانه و نابرابر مقابل الدحیل قرار بگیریم. با این حال بازیکنان تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا ان‌شاء‌الله با دعای هواداران نتیجه‌ بگیریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا