تسریع در حل مشکلات بیمارستان جانبازان اعصاب و روان

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین در این دیدار رئیس بیمارستان ضمن ارائه گزارش از وضعیت بیماران که جانبازان اعصاب و روان هشت سال دفاع مقدس هستند، از نبود فضای سبز مناسب،‌ نیاز ساختمان بیمارستان به رنگ آمیزی و برخی از تعمیرات خبر داد.

رحمت اله حافظی رئیس کمیسیون سلامت،‌محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران نیز با اشاره به سابقه فعالیت خود درحوزه جانبازان و ایثارگران ،گفت:‌ جانبازان شیمیایی و قطع عضو ونخاع در جامعه اثرگذارند و امکان تحصیل و فعالیت در رشته‌های مختلف را دارند و می‌توانند احقاق حق کنند، اما جانبازان اعصاب و روان مظلومیت مضاعف دارند و از جمله افرادی هستند که نمی‌توانند از حقوق خود دفاع کنند.

وی با اشاره به برخی از مشکلات خانواده‌های جانبازان اعصاب و روان ، افزود:‌ تمام نهادها و مسئولان در حد توان باید نیازهای اولیه و حیاتی این جانبازان را تامین کنند.

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با بیان اینکه کار کردن با جانبازان اعصاب و روان سختی خاص خود را دارد،‌ تصریح کرد: مسئولیت شرعی ایجاب می‌کند که به کسانی که نمی‌توانند احقاق حقوق خود را کنند،‌ کمک کنیم از این رو از شهرداری منطقه ۲ که این بیمارستان در این منطقه قرار دارد درخواست می‌شود تا حل مشکلات و نیازهای این بیمارستان را در دستور کار خود قرار دهد.

در این جلسه محمد حقانی دیگر عضو کمیسیون سلامت و رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران نیز با اشاره به جایگاه بالای جانبازان،‌ از شهرداری منطقه ۲ درخواست کرد تا نسبت به توسعه و تامین فضای سبز مورد نیاز بیمارستان و رنگ‌آمیزی و تعمیرات ساختمان هرچه سریعتر اقدام کند.

در خاتمه دکتر حافظی و مهندس حقانی به همراه رییس بیمارستان  با حضور در بخش های مختلف از جانبازان اعصاب و روان بیمارستان عیادت کردند و از روند نگهداری جانبازان مطلع شدند.

در این بازدید شهردار منطقه ۲،معاونان منطقه و شهردار ناحیه مربوطه حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا