شورای شهر

رئیس کمیته بودجه و نظارت شورا خبر داد: حساب‌های شهرداری تهران مسدود شد

به گزارش شورا‌آنلاین، مجید فراهانی درباره بدهی شهرداری تهران به سازمان تامین اجتماعی گفت: متاسفانه تامین اجتماعی و سازمان امور مالیاتی مشکلاتی را برای بخش خصوصی و عمومی ایجاد می‌کند. 

وی ادامه داد: در حال حاضر شاهد این موضوع هستیم که  سازمان تامین اجتماعی مدعی بعضی از طلب‌ها از شهرداری تهران است و با اجراییه ارسال کردن موجب مسدود شدن بعضی از حساب‌های شهرداری می‌شود و در گذشته نیز این اتفاق افتاده بود. 

فراهانی افزود: متاسفانه امروز نیز بعضی از حساب‌های شهرداری تهران به دلیل شکایت سازمان تامین اجتماعی مسدود شده است. با توجه به اینکه شهرداری تهران در حوزه جمع‌آور زباله و خدمات شهری اقدام می‌کند بسته شدن حساب‌ها موجب مشکلاتی در شهر خواهد شد و به همین دلیل شهرداری نیز نمی‌تواند مطالبات خود را به درستی پرداخت کند. 

رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران گفت: امیدواریم سازمان تامین اجتماعی همکاری بیشتری را با شهرداری تهران داشته باشد. 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. حدود دو ماه قبل صدای خبر استخدام ۵نفر از ژن خوبها در سازمان بازنشستگی( که یکی از اون اسامی برادر مدیر عامل سازمان آقای قاسمی بودند) تمام شهرداری رو پر کرد که مدیرعامل سازمان بازنشستگی آقای قاسمی بیان داشتند اینها توطئه رئیس دفتر مدیرعامل سابقه که هنوز توی سِمَتِش مونده و بازرسی هم این استخدامها را کم لن یکن اعلام کرد اما حدود سه هفته قبل خبر استخدام همین مدیرعامل محترم بع عنوان مدیراداری و منابع انسانی در شرکت عمرانی کارکنان دوباره طنین انداز شده که با پیگیری های صورت گرفته ظاهرا صحت داره…..چطوره که وقتی شورای شهر و شهردار و ….میگن جلوی استخدام فامیلی گرفته شده ، مدیرعامل محترم سازمان بازنشستگی به این راحتی برادرشون رو به پست مهمی میگمارند….البته که دکتر شیخ از دوستان صمیمی ایشونه و قبل از اومدنشون به شهرداری ظاهرا قضیه برعکس بوده یعنی آقای قاسمی مدیر بالا دستی دکتر شیخ بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا