شورای شهر

طبق قانون افشانی باید برود/استعفای داوطلبانه تعدادی از معاونین شهردار

به گزارش شورا‌آنلاین، ناهید خداکرمی به قانون منع به کارگیری بازنشستگان اشاره کرد و در خصوص وضعیت محمدعلی افشانی شهردار تهران، گفت: قوانین نشان می‌دهد که باید شهردار تهران برود، حالا نمی‌دانیم چطور می‌شود و البته بنده در جریان نیستم. 

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: آقای افشانی به دلیل اینکه بازخرید شده باید دید قانون در موردش چطور معنا می‌شود. 

به گفته خداکرمی، هنوز قانون منع به کارگیری بازنشستگان ابلاغ نشده است و ما وقت داریم در این مدت تمام راه‌ها را امتحان کنیم و ببینیم که شهردار تهران جزو استثناها می شود یا خیر، البته به اعتقاد بنده، شهردار تهران در حد وزیر است و در جلسات هیأت دولت هم حضور می‌یابد. 
 
وی ادامه داد: به نفع مدیریت شهری است که شهردار تهران ابقاء شود. 

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه قانون منع به کارگیری بازنشستگان شامل حال معاونین شهردار، مدیران و کارمندان هم می‌شود، گفت:‌ بسیاری از معاونین شهردار داوطلبانه استعفا می‌دهند، البته لیستی به شورا ارائه شده که بعداز تعطیلات در مورد آن تصمیم‌گیری می‌کنیم. 
 
به گفته خداکرمی، تعداد لیست بالاست و شامل شهرداران، معاونین و بسیاری از مدیران می‌شود. 

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: تمام تلاش خود را می‌کنیم که محمدعلی افشانی مشمول این قانون نشود و در شهرداری بماند. 

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. خداوکیلی در این قانون شایسته سالاری رارعایت کنید مدیر الان درشهرداری هست بخدا قسم پوشش اداری مناسب نداردیک نامه نگاری ساده رانمی تواند انجام دهد بامدرک زیر دیپلم وارد شهرداری شده. واز طریق علمی کاربردی مدرک دارشده “مدیر شایسته در پستهای شهرداری بگمارید”

  2. به نفع مدیریت شهری است ومدیریت کلی است جناح وجناح بازی وحزی وحزب بازی راکنار بگذارند وهمه یکصدا فقط برای ایران تلاش کنند واز مدیران شهری مدیریت قبل هم استفاده کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا