سیاسی

محمود صادقی:هیچ استثنایی در اجرای قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان نیست/ شهردار تهران طبق قانون باید برکنار شود

به گزارش شورا‌آنلاین، محمود صادقی گفت: هیچ استثنایی در اجرای قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان نیست.نمی توان به بهانه ها و دلایلی چون مشکلات پایتخت شهردار تهران را از این قانون مستثنی کرد.

محمود صادقی با اشاره به تصویب کلیات طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان درمجلس، گفت: در این قانون برخی افراد مستثنی و تعدادی نیز مشمول آن شدند، طبق آمار کسب شده ۱۲۰۰ مدیر دولتی مشمول این قانون هستند. شهردار تهران نیز در دایره افرادی است که باید برکنار شوند، قرار می گیرد؛ البته باید شرایط هر فردی از جمله شهردار تهران را بررسی کرد.

وی گفت: این قانون برای شهردار تهران نیز باید اجرایی شود؛ ضمن اینکه نمی توان به بهانه ها و دلایلی چون مشکلات پایتخت شهردار تهران را از این قانون مستثنی کرد، زیرا اجرای قانون اولویت برافراد داشته و نمی توان دیگر استثنایی قائل شد.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران، با بیان اینکه در قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان به میزان کافی افراد مستثنی شده اند، تصریح کرد: نمی توان زمان اجرای قانون هم افراد و پست هایی را با مصلحت اندیشی هایی استثنا کرد، بدون اغماض برای هرپستی از جمله شهردار در صورت لزوم قانون را اجرا کرد؛ همانطور که برای بیشتر پست های مدیریتی از مدیران جوان باید استفاده کرد، برای شهرداری هم باید نیروی جوان دهه ۶۰ و ۵۰ استفاده کرد.
منبع:خانه ملت

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. خداوکیلی تورا به خون شهدای این مملکت “قانون منع به کارگیری افراد بازنشسته”راپیگیری کنید مجلسیان محترم پیگیر این قانون باشیدد حتی درسطوح پایین مدیریتی کارمندان رده پایین جوان الان هست تشکیل زندگی دادند متولد۶۷یک هفته از ازدواجش گذشته از محل کار تعدیل شده به دلیل نبود بودجه درهمین شهرداری کارمند هست بادوتا بچه باهاش قرارداد شش ماهه بستند از عید ۹۷بخدا زندگی ها داره متلاشی میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا