مدیریت شهری

اجرای ایمن سازی محدوده خیابان مولوی

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  به دنبال ایجاد شکاف و ناپایداری در محدوده خیابان مولوی شهرداری تهران اطلاعیه‌ای را صادر کرد: به اطلاع می رساند، صبح امروز به دلیل حادثه ای که در یکی از کارگاه های فرعی خط ۷ مترو، نزدیکی میدان محمدیه (اعدام) به وقوع پیوست، شکاف ها و ناپایداری در سطح خیابان رویت شد.

علت این حادثه ناپایداری در یکی از شمع های حائل شفت میانی هوا رسان مترو در ایستگاه مربوطه بود که به دلیل مجاورت با چند آب انبار قدیمی به وقوع پیوست. در پی این حادثه خسارت جزئی به چهار باب ساختمان مجاور که بدون اسکلت فلزی و فرسوده بودند، وارد شد.

‎خوشبختانه این حادثه هیچگونه خسارت جانی به همراه نداشت و به جهت رعایت مسائل ایمنی ساکنان این منازل در محل مناسبی اسکان یافتند و عملیات ترمیم نیز به لحاظ اصول مهندسی در حال انجام بوده و نسبت به ترمیم ساختمان های مجاور نیز اقدام خواهد شد.

تا این لحظه اهالی این محدوده را به دلیل ایمن سازی از منطقه خارج کردیم و محدوده مذکور در حال تخلیه است، تا ایمن سازی و مقاوم سازی صورت گیرد. این در حالیست که شهروندان این محدوده در ۳ هتل در تهران اسکان داده می شوند تا محل مذکور ایمن سازی شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا