شورای شهرصفحه اصلی

عذرخواهی محسن هاشمی بابت اتفاقات امروز جلسه شورا:دیشب خوب نخوابیدم؛ کنترل جلسه شورا را از دست دادم

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به حواشی و تشنج ایجاد شده در جلسه امروز شورای شهر تهران گفت: ابتدا در این خصوص عذرخواهی می‌کنم چرا که دیشب خوب نخوابیدم و کنترل جلسه از دست من خارج شد.

به گزارش شوراآنلاین، محسن هاشمی رفسنجانی در پایان یکصدودهمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: ابتدا باید عذرخواهی بابت اتفاقی که در صحن شورا افتاد از اعضای شورا و رسانه‌ها داشته باشم.

وی تصریح کرد: بنده به دلیل اینکه دیشب خوب استراحت نکردم و نخوابیدم متاسفانه کنترل جلسه را از دست دادم و در نهایت همه چیز در جلسه امروز صورت گرفت که بابت این موضوع عذرخواهی می‌کنم.

رئیس شورای شهر تهران گفت: در جلسه امروز موضوع ساختار شهرداری تهران با پیشنهادات اعضای شورای شهر تهران مطرح شد و برخی از این پیشنهادات به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید که البته در ارتباط با یکی از پیشنهادات، دقایقی از صحن جلسه به تشنج کشیده شد.

هاشمی افزود: در ادامه جلسه امروز موضوعاتی از جمله محیط زیست، قیمت‌گذاری برای جابجایی درختان و تعرفه آنها و همچنین موضوع آب خام فضای سبز شهر تهران مطرح شد که این لوایح از دوره قبل مدیریت شهری بود که در جلسه امروز این لوایح به تایید اعضای شورای شهر تهران نرسید و در واقع به شهرداری تهران ارجاع داده شد.

وی در پاسخ به این پرسش که جلسه اضطراری هیئت رئیسه شورای شهر تهران درباره چه موضوعی است گفت: موضوع خاصی نیست و این جلسه با توجه به درخواست مطرح شده برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا