اجتماعی و فرهنگی

پیام افشانی به بازنشستگان شهرداری تهران: بازنشستگی پایان راه نیست، بلکه تولد دیگری است

به گزارش شورا‌آنلاین،متن پیام شهردار تهران به شرح ذیل است:
اکنون که به لطف الهی شاهد آغاز پنجمین المپیاد ورزشی بازنشستگان شهرداری تهران به عنوان یکی از مهم ترین و ارزشمندترین رویدادهای ورزشی برای کارکنان سابق و بازنشستگان معزز شهرداری تهران هستیم، فرصتی ارزشمند حاصل گردید تا در عمل نشان دهیم بازنشستگی پایان راه نیست، بلکه تولد دیگری است.

بازنشستگی انزوا و گوشه نشینی نیست، بلکه فصل نوینی از زندگی پس از ۳۰ سال خدمت صادقانه است. بازنشستگی فرآیندی سازگار با شرایط تازه اجتماعی و فرهنگی است و در حقیقت، قبول نقش اجتماعی جدید برای بازنشستگان به عنوان شهروندان خبره و ارشد شهر است.

قطعاً از اهداف راهبردی این المپیاد ورزشی، ایجاد فرهنگ سلامتی، افزایش نشاط و شادی، احیاى مشارکت اجتماعی و ارتباطات فردی و گروهی و پیشگیری از ابتلا به بیماری هاست، لذا از آنجا که امر مهم ورزش، نقش مثبتی در ارتقاى کیفیت زندگی بازنشستگان ایفا می کند و باعث افزایش اعتماد به نفس و روابط اجتماعی می گردد، بازنشستگان ارجمند بایستی فرصت را برای تغییر سبک زندگی و ایجاد سلامت جسم، روح و روان در این رویداد ورزشی مغتنم بشمارند و نهایت بهره را ببرند تا همگی غایت نهایی این امر مهم و استراتژیک یعنی حرکت در مسیر سلامت جامعه بازنشستگان شهرداری تهران را شاهد باشیم.

در پایان از متولیان این رویداد ارزشمند ورزشی و حضور پرشور بازنشستگان معزز شهرداری تهران که موجب ارتقاى سطح کیفی و کمی این دوره، نسبت به ادوار سابق المپیاد ورزشی شده است، کمال تشکر و قدردانی را می نمایم و از سازمان بازنشستگی شهرداری تهران انتظار می رود با هماهنگی سایر دستگاه های ذیربط، گام های مؤثری را با برنامه ریزی مدون و کارشناسی شده برای تأمین معیشت و غنی سازی دوران طلایی بازنشستگان شهرداری تهران بردارد.
 
همیشه تندرست و سلامت باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا