ورزشی

پشت پرده عصبانیت حامد حدادی

به گزارش شورا‌آنلاین، حامد حدادی پیش از سفر تیم ملی به قطر اظهار کرد: اردوی بسیار خوبی در صربستان داشتیم. حتی دو بازی نخست که حریفانمان ساده بودند نیز مسابقه خیلی خوبی داشتیم. بازی سوم خیلی خوب بود و برابر تیم ملی صربستان توانستیم انتظارها را برآورده کنیم اما در بازی دوم آنها من را آنالیز کردند و داوری هم کمی اذیت کرد و اختلاف بیشتر شد. البته من کمی نا آماده بودم و بیشتر سعی کردم که به شرایط مسابقه برسم. در مجموع اردوی صربستان خیلی خوب و مفید بود.

او ادامه داد: تا جایی که توانستیم از این اردو استفاده کردیم و ای کاش شرایطی مهیا شود که تیم ملی بتواند بیشتر از این تجربه‌ها داشته باشد. مثلا قراردادی منعقد شود که در سال چند بار ما به صربستان برویم و چند بار آنها بیایند و بازی‌های زیادی داشته باشیم. صربستان،‌ کرواسی و اسلوونی از جمله کشورهایی هستند که اگر با آنها بازی کنیم عالی است و خیلی رشد می‌کنیم.

ارزشمندترین بسکتبالیست آسیا درباره دو دیدار پیش‌روی تیم ملی در مسیر جام جهانی بیان کرد: هر دو مسابقه شرایط خاص خودش را دارد. قزاقستان خوب است و به نظرم قطر تیم ضعیفی است. البته همین تیم‌ها گاهی ما را غافلگیر می‌کنند. اگر یک شب رویایی داشته باشند و هرچه بزنند وارد سبد شود باید در کل بازی دنبال آنها بدویم. مثل دیدار برابر عراق که شکست خوردیم. باید از همان ابتدا محکم باشیم و اجازه کار به حریف ندهیم و حواسمان باشد.

سنتر ۲۱۸ سانتی‌متری تیم ملی درباره بازی‌های آسیایی بیان کرد: این بازی‌ها خیلی مهم است و به نظرم برای موفقیت در آن باید خیلی تلاش کنیم. ۴ سال پیش در چند ثانیه قهرمانی را از دست دادیم و باید امسال جبران کنیم. باید خودمان را برای ۲۵، ۳۰ روز بسیار سنگین آماده کنیم. قطعا خسته کننده است اما باید هم از نظر بدنی و هم از نظر فکری کاملا آماده باشیم.

او درباره قهرش از تیم ملی نیز گفت: این شایعه‌ها را تکذیب می‌کنم. من اگر نبودم با هماهنگی کادرفنی و آقای شاهین‌طبع بوده. در خیابان راه می‌روم مردم می‌گویند که چرا قهر کرده‌ای. من همیشه تا جایی که در توانم بوده در خدمت تیم ملی بوده و هستم. آسیب‌هایی داریم که با شرایط کنونی اردویی واقعا وقت نمی‌کنم به آنها برسم. خب جوان ۱۰ سال پیش هم نیستم اما با افتخار پیراهن ملی را به تن می‌کنم تا دینم ادا شود. من هرچه دارم از تیم ملی است. حضور در NBA،‌ المپیک و قراردادهای خوب من همه از تیم ملی است و تا جایی که بتوانم به تیم ملی کشورم خدمت می‌کنم.

حدادی به وضعیت قراردادش اشاره کرد و گفت: هنوز قراردادی ندارم. پیشنهادی نیست. چند پیشنهاد بود که خب خوب نبود.

او در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان برای اینکه در قرادادهایشان مشکل ایجاد نشود در بازی ملاحظه می‌کنند و حواسشان به سلامتشان هست یا نه؟ تصریح کرد: قطعا اینطور است. به هر حال این موضوع در فکر بازیکن تاثیرگذار است. خود من همیشه در این زمان‌ها قراردادم را بسته بودم. شاید اکنون هم که عصبی هستم و استرس دارم به این دلیل است که قرارداد نبسته ام. قرارداد می‌بندم اما این موضوع در ذهنیت من وجود دارد و در کارم تاثیر می‌گذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا