افشانی:حتی رئیس دفترم را هم با هدف تولید ثروت انتخاب کردم

به گزارش شورا‌آنلاین،سیدمحمدعلی افشانی در این جلسه گفت: خدمت به مردم تهران با توجه با اینکه پایتخت ایران است، بر روی تمام کشور تاثیرگذار خواهد بود. من خدمت آقای رئیس‌جمهور هم که رسیدم، گفتم تهران مرکز ثقل گرانی گاه ایران است. اگر پایتخت مورد توجه باشد، معنایش آن است که تمام کشور مورد توجه است.

وی افزود: هدف از این جلسه تقدیر و تشکر از زحمات آقای دکتر حجت و آقای فرهادی است. البته آقای حجت خودشان نخواستند، بمانند و گرنه من علاقه‌مند بودم که به کارشان ادامه دهند.

افشانی در ادامه از برنامه خود برای حضور در جمع کارمندان مجموعه معاونت شهرسازی پس از ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: ان شاءالله در آن جلسه با تمام کارمندان حوزه به صورت مفصل صحبت خواهیم کرد و همه نقطه‌نظرات‌ را خواهیم گفته و هم از نقطه‌نظرات دوستان استفاده خواهیم کرد.

شهردار تهران ضمن تشکر از کسانی که در دوره گذار در این مجموعه زحمت کشیدند، گفت: معمولا بدترین دوره مدیریتی، دوره گذار است که یک تیم جدید جایگزین می‌شود و چند ماه اول بخشی از زمان را صرف شناسایی و انتخاب همکاران قرار می‌دهد. وقتی این دوره کوتاه شود، مردم آسیب می بینند.

افشانی در ادامه و در معرفی معاون جدید شهرسازی گفت: برای همه آقای دکتر حناچی، به عنوان نیروی که در حوزه معماری و شهرسازی، هم به لحاظ دانش و هم به لحاظ تجربه کاری سابقه روشنی دارند، شناخته‌شده است. من امیدوارم با این تجربه و دانشی که دارند، منشا خیر و برکت برای مردم تهران باشند.

 وی د

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا