شورای شهر

انتقاد عضو شورا از تعدیل نیروهای شهرداری: اگر نیروهای مازاد را تعدیل می کنید چرا دوباره نیرو جذب می‌کنید؟/مدیران باید تعدیل شوند نه کارمندان جزء

به گزارش شورا‌آنلاین، حسن خلیل‌آبادی با اشاره به تعدیل‌هایی که در شهرداری تهران انجام شده است گفت: طبق برنامه و مصوبه شورا هر سال ۴ درصد نیروها باید تعدیل شوند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در حال حاضر ۴ برابر مورد نیاز در شهرداری نیرو داریم،‌گفت: به سیستم تعدیل نیروها در شهرداری اشکالاتی وارد است باید بررسی کنیم ببینیم فرآیند تعدیل با چه هدفی صورت گرفته و تعدیل های فعلی  با اهداف اصلی مطابقت ندارد.

وی با تأکید بر این موضوع که تعدیل نیرو باید از سطح مدیران صورت گیرد،‌گفت: در حال حاضر شهرداری کارمندان جزء را تعدیل کرده است.

خلیل‌آبادی با اشاره به اینکه تعدیل نیرو امنیت شغلی را به مخاطره می‌اندازد، گفت:‌باید برای این موضوع راهکار در نظر بگیریم.

وی با بیان اینکه شهرداری از یکسو تعدیل می‌کند و از سوی دیگر نیرو جذب می‌کند، گفت:‌وقتی تعدیل می‌کنیم پس نیاز به جذب نداریم چرا شهرداری جذب می‌کند باید این موضوعات بررسی شود.

وی در پاسخ به این پرسش که با شهردار جدید در خصوص این تعدیل‌ها صحبت کرده‌اید، گفت:‌هنوز صحبت نکرده‌ایم ایشان تازه آمده‌اند معاونت برنامه‌ریزی باید گزارشی در این باره ارائه کند که چقدر نیرو جذب و چقدر نیرو تعدیل کرده است.
منبع:فارس

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. دوستان شورای شهر تعدیل نیروهای بازنشسته شهرداری صحیح است اما نیروهای جوان شهرداری که سابقه دارهم هستند “صحیح نیست “با نان زن وبچه مردم بازی نکنید خدارا خوش نمی آید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا