مدیریت شهری

افزایش ۵۰ درصدی شارژ کارت های رفاهی کارکنان شهرداری تهران+جزئیات

به گزارش شورا‌آنلاین، مدیر کل رفاه،تعاون وخدمات اجتماعی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات پرسنل شهرداری تهران و تبریک پیشاپیش عید سعید فطر با اعلام خبر فوق گفت: جدول رفاهی پرسنل شهرداری تهران در قالب کمک های نقدی و غیر نقدی با افزایش نسبت به سال گذشته تهیه گردیده است که افزایش ۵۰ درصدی میزان شارژ کارت های اعتباری عید سعید فطر پرسنل از آن جمله می باشد. 

مدیح پاسخگویی به درخواست‌های پرسنل در ابعاد رفاهی ، خدماتی ، درمانی و ورزشی را اولویت کاری اداره کل رفاه ، تعاون وخدمات اجتماعی دانست و افزود دلگرمی و رضایتمندی پرسنل برای پیشبرد فعالیت ها و ارائه خدمات بهتر و مناسبتر به شهروندان تهرانی بسیار حائز اهمیت است. 

وی رسیدگی به وضعیت معیشت کارکنان را به جهت نقش آن در بهبود عملکرد آنان موثر دانست و اظهار امیدواری کرد با نگاه ویژه و مساعدت حوزه مالی شهرداری تهران ، بتوانیم بر اساس جدول تنظیمی رفاه اقدام نماییم.

مدیح با بیان اینکه کارکنان شهرداری تهران باید از نظر سطح معیشت از استاندارد مطلوبی برخودار باشند افزود این اداره کل در زمینه های حمایتی در مباحث مختلف از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد و تلاش خواهد نمود علیرغم رکود اقتصادی و مشکلات مالی و انباشت بدهی شهرداری در سنوات گذشته در حوزه رفاهی کاستی بوجود نیاید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا