اجتماعی و فرهنگیصفحه اصلی

حناچی خبر داد: اجرای طرح زوج و فرد جدید تا پایان تابستان

به گفته شهردار تهران، طرح زوج و فرد جدید احتمالا تا پایان تابستان اجرایی می‌شود.

به گزارش شوراآنلاین، پیروز حناچی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره نشست زمین در منطقه ۱۸ تهران گفت: نشست زمین در تهران موضوع جدیدی نیست و بیش از دو دهه از اولین گزارش‌ها در این زمینه می‌گذرد. این پدیده ارتباط مستقیمی با برداشت بی‌رویه از سفره‌های زیر زمینی دارد که امیدواریم با بارندگی‌های اخیر بخشی از آن برطرف شود.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری تهران در این زمینه اظهار کرد: جلوگیری از وقوع چنین پدیده‌هایی و برنامه ریزی برای مقابله با آن از جنس اقدامات ملی است و چیزی نیست که فقط شهرداری آن را انجام دهد ولی ما کاری که کردیم این است که برداشت بی رویه از شبکه آبهای زیرزمینی را بسیار محدود کردیم و سازمان فضای سبز ما نیز تمام تلاش‌اش این است که بیشتر از قناتها استفاده کند.

شهردار تهران با اشاره به کمکهای سازمان متبوعش در جریان سیل اخیر در استان گلستان، اظهار کرد: ما جزو اولین ارگانهایی بودیم که در سیل گلستان کمک‌های تخصصی به آنجا فرستادیم و چندین دستگاه بالابر و جرثقیل و دستگاه های امدادی عازم مناطق سیل زده کردیم. همچنین شرکت فروشگاه شهروند هم کمک‌های کالایی به آنجا ارسال کرد.

حناچی افزود: همچنین در خرم آباد هم این اتفاق رخ داد و حالا هم که درگیر سیل خوزستان هستیم با کمک سایر دستگاه‌های تهران به سمت این استان حرکت می کنیم.

وی در پاسخ به پرسشی درباره اعتبار طرح ترافیک فعلی تهران و اجرایی شدن طرح جدید، گفت: طرح زوج و فرد جدید را احتمالا تا آخر تابستان به سمت اجرایی کردن می بریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا