اجتماعی و فرهنگی

واکنش مشاور رسانه ای نجفی به تغییرات و انتصابات جدید احتمالی در شهرداری

به گزارش شورا‌آنلاین، غلامرضا رجایی (مشاور رسانه‌ای شهردار تهران) در واکنش به این سوال که آیا موج‌سازی رسانه‌ای اخیر تاثیری در تصمیمات مدیران شهری دارد یا خیر، با بیان اینکه "همه گمانه‌زنی‌ها در جامعه ما طبیعی است"، می‌افزاید: برخی از این موارد فقط خبرسازی است تا رسانه‌ها چیزی برای پرداختن داشته باشند. درصدی؛ پیش‌بینی و درصدی هم اعمال فشار است. اما باتوجه به شناختی که من از شهردار جدید، آقای افشانی دارم، ایشان کار خودش را می‌کند.

رجایی که مشاور رسانه‌ای شهردار سابق (محمدعلی نجفی) هم بوده است، معتقد است که نباید تقصیر را به گردن اطلاع‌رسانی و روابط عمومی شهرداری انداخت. او با تاکید بر اینکه "گمانه‌زنی اصحاب رسانه طبیعی است و رسانه‌ها باید آزاد باشند"، می‌گوید: اگر این روند به سمتی برود که از آن بوی فشار بیاید، حقوقی ضایع یا دروغی منتشر شود، باید عکس‌العمل نشان داد.

باید پذیرفت که امروز شهرداری تهران در شرایط مالی نامناسبی قرار دارد و در سکوت رسانه‌ها ۱۲ پرونده تخلف قضایی آن هم در دستگاه قضایی مطرح است، این سازمان حتی بدون این مشکلات نیز همواره حساس و پرحاشیه‌ بوده است. با این وجود انتظار تغییر در مدیران شهری در آینده نزدیک چندان هم موجب شگفتی نخواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا