اجتماعی و فرهنگی

آماده‌باش ۲۱ فروندبالگرد اورژانس دربازگشایی مدارس

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  پیرحسین کولیوند با اشاره به تمهیدات نیروهای اورژانس به مناسبت بازگشایی مدارس اظهار داشت: اورژانس کشور هماهنگی‌های لازم با پلیس راهور را جهت قرار دادن نماینده اورژانس برای هماهنگی بیشتر انجام داده است و تمامی پایگاه‌های اورژانس همچنین اورژانس هوایی در زمان بازگشایی مدارس جهت سرویس‌دهی بهتر و بیشتر به دانش‌آموزان بسیج شده و آمادگی کامل دارند.

وی افزود: داشتن روحیه شاداب و سرزنده از مهمترین ویژگی‌های دانش‌آموزان برای حضور در مدارس است و حفاظت از این آینده‌سازان وظیفه‌ای همگانی به شمار می‌رود.

رئیس اورژانس کشور گفت: نیروهای ما از ۷ صبح سوم مهر همزمان با آغاز بازگشایی مدارس در محل‌های پرتردد شهرها استقرار می‌یابند. 

کولیوند ادامه داد: امیدواریم ایام آغازین سال تحصیلی بدون حادثه سپری شود ولی با این وجود نیروهای اورژانس جهت کمک به حادثه‌دیدگان احتمالی در حالت آماده‌باش بوده تا در زمان وقوع حوادث نیز از میزان بار تلفات بکاهد.

وی افزود: اورژانس کشور جهت بازگشایی مدارس بیش از ۲ هزار دستگاه آمبولانس و حدود ۱۰۰ اتوبوس و موتور آمبولانس در نظر گرفت همچنین حدود ۱۳ هزار نیروی عملیاتی فوریت‌های پزشکی آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند. 

رئیس اورژانس کشور از استقرار آمبولانس‌های اورژانس در ۱۱۳ نقطه پرتردد تهران خبر داد و اعلام کرد: علاوه بر تردد دانش‌آموزان در روزهای آغاز بازگشایی مدارس کلاس‌های دانشگاه نیز آغاز شده و حدود ۲ میلیون دانشجوی دانشگاه‌های تهران افزوده می‌شود. لذا بر همین اساس نیروهای خود را در مسیرهای پرتردد مستقر می‌کنیم.

کولیوند در پایان با اشاره به آماده‌باش ۲۱ فروند بالگرد اورژانس در طرح بازگشایی مدارس گفت: این بالگردها در روزهای ابتدایی مهر جهت کمک به حادثه‌دیدگان احتمالی در حالت آماده‌باش قرار می‌گیرند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا