مدیریت شهری

‍ دیدارسرپرست سازمان ورزش شهرداری و رییس پلیس راهور تهران بزرگ

به گزارش شورا‌آنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، محمدرضا مهماندار، رییس پلیس راهور تهران بزرگ و همراهانش با حضور در سازمان ورزش ضمن دیدار با حسنی، انتصاب وی به عنوان سرپرست این سازمان را تبریک گفتند.

سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران بر ارائه خدمات ورزشی به پلیس به عنوان یکی از تاثیرگذارترین اقشار اجتماعی تاکید کرد.

حسنی با بیان اینکه "در جهت رضایتمندی شهروندان گام برمی داریم"، اظهار کرد: برگزاری برنامه های تفریحی ورزشی با حفظ و رعایت ارزش های اسلامی، اخلاقی در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: من معتقدم که همکاری پلیس راهور در برگزاری برنامه های سازمان ورزش شهرداری تهران به ویژه  برنامه هایی که در خیابان های پایتخت اجرا می شود، بسیار موثر است و ضمن حفظ نظم در اجرا موجب می شود شهروندان در فضایی امن به ورزش و تفریح بپردازند.

این دیدار با اظهارات مهماندار و تشکر وی از اقدامات سازمان ورزش شهرداری مبنی بر توسعه ورزش همگانی و گسترش سلامت اجتماعی ادامه یافت.

وی با انتقاد از اینکه امروز کلانهشر تهران به محلی برای تردد ماشین ها تبدیل شده است، گفت: نباید از سهم  و حق شهروندان و عابران برای استفاده از کوچه و خیابان های شهر غافل شویم لذا برای همکاری درجهت اجرای فعالیت‌های ورزشی سازمان ورزش شهرداری که به منظور ایجاد نشاط و شادابی در شهروندان برگزار می شود، اعلام همکاری می کنیم.

دیدار سرپرست سازمان ورزش شهرداری و ریس پلیس راهور تهران بزرگ روز ۲۲ اردیبهشت‌ماه انجام پذیرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا