شورای شهر

نایب رئیس شورا: به جای عیدی به کارمندان آنها را تعدیل کردید!/این تصمیم به هر دلیلی غیر اخلاقی است و از معاون منابع انسانی پیگیری می کنیم

به گزارش شورا‌آنلاین، ابراهیم امینی درباره تعدیل نیروهای شهرداری تهران،‌ گفت: متأسفانه در شب عید و هنگامی که باید به شهروندان عیدی بدهیم شاهد آن بودیم که تعدادی از نیروهای شهرداری تهران تعدیل و یا عدم ادامه همکاری با‌ آنها مطرح شده است.

وی افزود: بنا به هر دلیلی این کار را غیراخلاقی می‌دانم و اگر مسئله و مشکلی نیز وجود داشت باید بعد از عید مطرح می‌شد. اگر پایان قرارداد آنها بود اینکه شب عید بگویند ادامه کار ندهند، کار نادرستی است.

امینی گفت: یکی از مشکلات جدی شهروندان عدم اشتغال است و با خبر تعدیل نیرو قطعاً تعطیلات نوروز بر آن فرد و خانواده‌اش به خوبی نگذشته است و از این فرصت نتوانستند به خوبی استفاده کنند.

این مقام مسئول گفت: اینکه دلایل خاصی برای عدم ادامه کار وجود دارد، باید مورد بررسی قرار بگیرد و اگر شهرداری این موضوع را بررسی نکرده است جای تأمل دارد.

امینی در پاسخ به این پرسش که شهرداری گفته است اصلاً تعدیل نیرو نداشته، گفت: به زودی جلسه‌ای با شیخ معاون توسعه منابع شهرداری تهران داریم که قطعاً این موارد را پیگیری خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا