شورای شهر

سوال رئیس کمیته محیط زیست شورا از کاندیدای شهرداری: ساخت و ساز در تهران تعطیل می‌شود؟

به گزارش شورا‌آنلاین، سید آرش حسینی میلانی صبح امروز در شصت و یکمین نشست شورای شهر تهران و پس از استماع برنامه‌های سید محمود حسینی گفت: در مجال زمانی اختصاص داده شده به افراد، چندان نمی‌توان انتظار ورود به برنامه‌های عملیاتی را از سوی کاندیداهای تصدی شهرداری تهران داشت و منطقی نیست که از نامزدها انتظار ارائه عدم و رقم داشته باشیم.

وی با بیان اینکه رویکرد شما در برنامه ارائه‌شده بسیاری از گفتمان‌ها و پارادیم‌های موجود در سطح مدیریت شهری کنونی را به چالش می‌کشد، اظهار داشت: هم‌اکنون ائتلاف‌هایی در سطح شهر در میان بخش‌های مختلف گروه‌های اجتماعی، پیمانکاری شهری و اقتصاد شهری شکل گرفته است. حکمرانی شهری نیز در سه بخش شامل بخش‌های حاکمیتی، جامعه مدنی و بازار و اقتصاد شهری متمرکز است. برای عبور از وضعیت فعلی – که مبتنی بر اقتصاد سازه‌ای و ساخت و ساز است – به درامدهای پایدار با چالش‌هایی روبه‌رو هستیم. برای عبور از این وضعیت چه راهکاری را در پیش خواهید گرفت؟

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران ادامه داد: آیا شما می‌خواهید ساخت و ساز را تعطیل کنید؟ برای عبور از مرحله گذار چه برنامه‌ای دارید؟ البته این موضوعی است که شورای پنجم نیز با آن درگیر بوده و با آن مواجه است.

حسینی میلانی با اشاره به تجارت حسینی در استان‌های سیستان و بلوچستان و اصفهان تصریح کرد: با توجه به تجاربی که در استان‌های سیستان و بلوچستان و اصفهان داشته‌اید، به کدام یک از تجارت‌تان تکیه می‌کنید؟ سرمایه اجتماعی و امنیت برای بخش خصوصی برای انجام فعالیت در حوزه مدیریت شهری، زیرساختی است. رویکرد شما در رابطه با این مقولات چیست؟‌

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا