شورای شهر

رسولی:شهرداری این همه معاون و مدیر و مشاور نمی خواهد/کوچک سازی شهرداری باید از بالا به پایین باشد

به گزارش شورا‌آنلاین،سید حسن رسولی عضو شورای اسلامی شهر تهران در اولین همایش علمی بررسی چالش ها و ارائه راهکارهای نوین مدیریت شهری که به همت بسیج شهرداری تهران برگزار شد، از آمادگی شورای شهر جهت استفاده از مقالات علمی پذیرش شده در این همایش خبر داد و گفت: بسیجیان شهرداری تهران که مقالات علمی خود را به این همایش ارائه داده اند، می توانند با هماهنگی بسیج شهرداری تهران به کمیسون های تخصصی شورای اسلامی شهر برسانند.

وی افزود:ما نیازمند کار علمی هستیم، هر چه قدر کار های ما در مرحله تصمیم سازی از پشتوانه علمی و  پژوهشی قوی تری بهره مند باشد، شهر بهتر اداره خواهد شد.

رسولی ادامه داد: ما به دنبال اصلاح ساختار و کوچک سازی شهرداری از بالا به پایین هستیم. معنی ندارد این همه سازمان های موازی و مشابه و این همه مدیر و معاون و مشاور وجود داشته باشد.

وی گفت:چارچوب‌های برنامه سوم تدوین شده است و همچنین در حوزه امور مالی با روابط مناسبی که با دولت فعلی داریم سعی کردیم سهم خود را از دولت دریافت کنیم و تاکنون قریب به ۹ مصوبه از مجلس فعلی دریافت کرده‌ایم که یکی از آن‌ها سهم شهر تهران از قانون مالیات بر ارزش افزوده است.

رسولی خاطرنشان کرد:توانستیم حق شهر تهران را از محل مالیات بر ارزش افزوده از ۶ درصد به ۱۸ درصد افزایش دهیم. نسل سوم انقلاب باید از گذشته کشور بیشتر بداند,  انقلاب اسلامی مسیر پر پیچ و خم و پرخطری را طی کرده است تا به دست ما رسیده است و همه بچه های انقلاب چه در سپاه و چه در حوزه سیاسی و چه حوزه اجرایی با روحیه انقلابی زحمات بسیاری کشیده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا