شورای شهر

آخرین وضعیت «طلایی» در بیمارستان شهید چمران تشریح شد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین ابوالفضل قناعتی با اشاره به اینکه وضعیت «طلایی» در بیمارستان شهید چمران رو به بهبود قرار دارد، اظهار داشت: صبح امروز پانسمان صورت وی عوض شده است و پزشکان از شرایط جسمانی و روحی وی ابراز رضایت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه جراحت‌های سنگین و سوختگی شدیدی بر روی صورت «طلایی» ایجاد شده است، پزشکان تلاش می‌کنند هرچه زودتر شرایط وی بهتر شود و پانسمان وی مرتبا عوض می‌شود.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه تغذیه وی از طریق سرم و آمپول داده می‌شود، خاطرنشان کرد: بنا بر اعلام پزشکان، طلایی باید تا روز شنبه در بخش مراقبت‌های ویژه بستری باشد.

وی همچنین به مراقبت و عیادت وزیر بهداشت و قائم‌مقام وی از «طلایی» اشاره کرد و افزود: صبح امروز نیز وزیر بهداشت و همراهان وی از نایب رئیس شورای شهر تهران عیادت کردند و دستورات لازم را برای مراقبت‌های بیش‌تر «طلایی» صادر کرده‌اند.

قناعتی ادامه داد: خوشبختانه شب گذشته «طلایی» به هوش آمده، اما با توجه به جراحت سنگینی که در بدن وی ایجاد شده است هنوز قادر به صحبت کردن نیست، اما به گفته پزشکان چند روز آینده مشکلات وی و به‌خصوص مشکلات ریوی «طلایی» برطرف خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا