ورزشی

جلالی: اول باید حکم شفر را صادر کنند!

به گزارش شورا‌آنلاین، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان اظهار داشت:به نظرم لیگ امسال از خیلی جهات بهتر بود و از نظر کیفیت تا حد زیادی داوری ها هم بهتر شد. مشکلاتی هم وجود داشت و طبیعی بود به خاطر برنامه‌های تیم ملی و جام جهانی کمی برنامه‌ها دچار مشکل شود.

وی در خصوص بازی با استقلال و اینکه پیکان نتوانست سهمیه آسیا را بگیرد گفت:رقابت با تیم‌های رقیب واقعا سخت بود و به خصوص که ۴ بازیکن ما آسیب دیدند و بعد از نوروز از نظر بازیکن دستمان بسته بود. با وجود اینکه در هفته های اخیر خوب بازی می‌کردیم اما نتوانستیم به شایستگی هایمان برسیم.

جلالی در خصوص عملکرد منشا و افت این بازیکن در پرسپولیس گفت:قطعا منشا هم خودش می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد و هم برای تیم ما می‌توانست مفیدتر باشد. منشا از نظر ذهنی و روحی بازیکن خاصی است و حتی زمان‌هایی دچار افت  روحی می‌شد. یادم است سال گذشته  صبح زودبه منزل وی رفتم و با او صبحانه خوردم و صحبت کردم. منشا سال گذشته ۱۵ گل برای ما زد و چند پنالتی گرفت و بازیکن مفیدی هم بود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص اینکه از رفتار شفر بعد از بازی با استقلال ناراحت بود و عنوان کرد که ای کاش منصوریان در استقلال بود گفت: بازی که ما انجام دادیم بازی با کیفیتی بود و چه ما و چه استقلالی‌ها بازی خوبی دیدند. نمی‌دانم چرا شفر کنار زمین آن رفتارها را انجام داد. او تیم بزرگی را مربیگری می‌کند و کسانی که کنار او هستند باید این موارد را به او بگویند. استقلال اصلا نیازی ندارد که مربی اش کنار زمین برای داور فضاسازی کند. استقلال تیمی پر مهره است و به نظر من بهترین تیم غرب آسیا است. من نظرم این است که زیر ساخت این تیم قوی بوده و اگر منصوریان در این تیم می‌ماند و تمرکزش روی استقلال بود می‌توانست موفق باشد.

وی در خصوص اینکه حواس منصوریان کجا بود گفت: فضای فوتبال به شکلی است که یک مربی هر روز به خاطر اتفاقات مختلفی که اطرافش می افتد تمرکزش را از دست می‌دهد. منصوریان تیم خوبی جمع کرد ولی در بازی‌ها آنقدری که باید حواسش روی کار مربیگری بود این کار را نکرد. اگر او یکی دو مربی با تجربه در کنارش داشت می‌توانست موفق باشد.

جلالی در خصوص بیزینس مربیان بیرون از فوتبال و اینکه این موضوع چقدر در شیوه کاری آنها تاثیر دارد گفت: مربیگری شغلی است که در آن  حتی وقت پلک زدن هم وجود ندارد و حواس ما باید به سکو، بازیکن، مربی و .. باشد.استقلال با آن همه بازیکن بزرگ خوراک فنی می‌خواست. منصوریان هم توان فنی‌اش را داشت ولی به نظر من اگر تمرکز بیشتری روی کارش داشت حتی بهتر از این شرایط می‌توانست تیم را مدیریت کند.

وی در خصوص بازی با سایپا گفت: برای ما این بازی حساس است و می‌خواهیم جایگاهمان را حفظ کنیم.به هر حال ما در جایگاهی هستیم که باید رده هفتمی خودمان را هم حفظ کنیم.

جلالی در خصوص انتقاد باشگاه استقلال از مطهری و شکایت از این مربی و اینکه ممکن است حکمی علیه وی صادر شود گفت: من مطمئنم که حکمی صادر نخواهد شد چون قبل از آن باید حکم برای مربی حریف صادر شود چون این صحبت‌ها واکنش به رفتارهای مربیان بود.

سرمربی پیکان در خصوص درخشش محمد صلاح و کیفیت بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا گفت: این بازی ها پیامد خیلی مهمی برای فوتبال ایران دارد. رمز پیشرفت تیم ها در این بازی ها همواره پیدا می‌شود. ۶ سال پیش تیم‌هایی که از طریق مالکیت توپ به جلو می‌آمدند موفق تر می‌شدند اما حالا شرایط فرق کرده است. تحقیق این بازی ها به پیشرفت فوتبال ما کمک می‌کند. تیم‌هایی که بالا آمده‌اند معیارهای تازه ای از بازی درگیرانه نشان می‌دهند ولی یکسری قوائد ریزی در این بازی ها است که اگر رصد شود به ما کمک می‌کند.

جلالی در پاسخ به این سوال که تیم ملی در جام جهانی موفق می شود گفت: چیزی که تیم ملی دنبال می‌کند همین رویه ای است که در فوتبال این روزهای دنیا انجام می‌شود. وقتی لیورپول به آن شکل من سیتی را زمین گیر می‌کند با این شکل کار می‌توانیم مقابل تیم‌ها در جام جهانی حضوری موفق داشته باشیم. تیم ملی هم در حال حاضر شکل کوچکی از کار تیم‌های بزرگ را دنبال می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا