شورای شهر

محسن هاشمی:حضور بازنشستگان به عنوان شهردار مشکلی ندارد

به گزارش شورا‌آنلاین، محسن هاشمی در جمع خبرنگاران درباره جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر تهران درباره انتخاب شهردار اظهار داشت: در این جلسه همه اعضا حضور داشتند و درباره نامزدهای خود برای شهرداری تهران صحبت کردند.

وی ادامه داد: این اعضا کارنامه نامزدهای خود را ارائه دادند و از مابقی اعضا درخواست کردند که به این افراد رای بدهند.

هاشمی افزود: در حال حاضر از ۲۸ نفر ۸ نفر برای شهرداری تهران انصراف دادند و در نهایت ۲۰ نفر جزو گزینه‌های اصلی هستند که از این تعداد ۷ نفر به عنوان گزینه‌هایی نهایی انتخاب می‌شوند.

وی درباره حضور خود در گزینه‌های شهرداری تهران اظهار داشت: در جلسه گذشته رای استمزاجی درباره حضور بنده در شهرداری تهران گرفته شد که اعضا رای کاملی به بنده نداده بودند و در رای‌گیری امروز همچنان نام بنده به عنوان یکی از گزینه‌های شهرداری تهران است.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه بعضی از نامزدهای شهرداری تهران بازنشسته هستند گفت: قانون فعلی درخصوص بازنشسته‌ها در شهرداری تهران مشکلی ندارد ولی شنیده‌ایم که در مجلس شورای اسلامی قانونی در حال تنظیم است که بازنشستگان را تعیین تکلیف می‌کند.

وی افزود: اگر گزینه‌ای که انتخاب شد به عنوان شهرداری تهران و بازنشسته بود و از سویی دیگر قانون اجازه نمی‌داد که آن فرد به عنوان شهردار باشد بعدا تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا