مدیریت شهری

ناوگان جدید سامانه ۱۳۷ به بهره برداری رسید

به گزارش شورا‌آنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران؛ محمد جواد شیرازی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و با تاکید بر تقویت سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ در راستای خدمت رسانی مضاعف به شهروندان گفت : بهره برداری از خودروهای جدید سامانه ۱۳۷ محصول تالش زنجیروار مجموعه ای از شهرداران، مدیران شهری و روسای سامانه ۱۳۷ در طول یک دهه گذشته است.

شیرازی با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ در حال باز سازی و نوسازی شدن می باشد افزود: آنچه در کنار ایجاد این سامانه و خدمت رسانی اهمیت دارد، این است که مردم چه قضاوتی درباره کار و فعالیت ما می کنند.

وی اعتماد عمومی را بزرگ ترین سرمایه اجتماعی هر کشور دانست و گفت: در مدیریت شهری، آن چیزی که مد نظر ما می باشد بازسازی این اعتماد است و بخش خدماتی شهرداری، به خصوص پل ارتباطی سامانه ۱۳۷ با مردم می تواند نقش بسیار مهمی در این زمینه داشته باشد .

شیرازی بر تعامل دو سویه بین دریافت پیام ها و انتقال آن به مدیریت اجرایی شهرداری و همچنین اجرای دستورالعمل ها و وظایف ذاتی مدیریت شهری تاکید کرد و اظهار داشت : هر قدر بتوانیم با روی خوش و اخالق خوب و نیکو پاسخگوی مردم باشیم و خواسته به حق آنها را برطرف کنیم، در احیاء این اعتماد عمومی موفق تر خواهیم بود. ارزش کار سامانه ۱۳۷ در رفع به موقع نیازهای مردم است رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران تصریح کرد: ارزش کار این سامانه زمانی افزایش پیدا می کند که بتوانیم نیازهای مردم را به موقع و به هنگام برطرف کنیم . در همین زمینه باید ضمن استفاده مطلوب از مشارکت عمومی مردم ، سامانه را تقویت کرده و راه های تعامل با مردم را احصاء نماییم.

وی با اشاره به این موضوع که در بازرسی و نظارت، گاهی اولین اشتباه می تواند آخرین اشتباه باشد خاطرنشان کرد: اگر یک تخلف از چشم تیز بین سیستم نظارتی دور بماند و مردم و فضای مجازی آن را رصد کنند ، هزینه های زیادی را باید متحمل شویم.

حمید رضا نصریان سرپرست سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ نیز در این مراسم به تاریخچه راه اندازی و بهره برداری از ناوگان خودرویی سامانه ۱۳۷ پرداخت و گفت: پس از گذشت ۱۰ سال از بهره برداری خودروهای سامانه ۱۳۷ و با توجه به فرسوده شدن و هزینه های باالی نگهداری آن، در تیرماه سال ۹۴ تصمیم بر نوسازی این ناوگان شد.

وی افزود: اولین نمونه کاربری خودروها مطابق با استاندارهای خودروهای امدادی در ماه های پایانی سال ۹۵ ساخته شد و توسط مناطق در نواحی مختلف مورد آزمایش قرار گرفت. پس از طی این مراحل، در تیرماه سال ۹۶ اولین گروه از محصول مورد نظر تحویل مناطق گردید و در نهایت تا پایان فروردین ماه ۹۷ ،تعداد ۷۲ دستگاه از خودروهای کاربری سازی شده در ۱۴ منطقه از مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران شروع به فعالیت کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا