سیاسی

شاکری: باید از جمله نجفی درس عبرت بگیریم/ محسن هاشمی بهترین گزینه شهرداری است

به گزارش شورا‌آنلاین، اقبال شاکری، درباره وضعیت فعلی مدیریت شهری اظهار داشت: بهترین اقدامی که شورای شهر می‌تواند انجام دهد این است که وارد مذاکره با چمران رئیس سابق شورای شهر تهران شود و اگر هاشمی رفسنجانی را به عنوان شهردار انتخاب کردند چمران بپذیرد که وارد شورای شهر شود. 

وی ادامه داد: این اقدام راهکار برون‌ رفت از وضعیت فعلی است و در غیر این صورت هر اقدامی صورت بگیرد شاهد شهردار‌های چند ماهه و استعفای زنجیره‌ای خواهیم بود. 

عضو سابق شورای شهر تهران افزود: شورای شهر تهران برای موفقیت خود و کم کردن فشارهای خارجی و همین‌طور انتخاب شهردار کم حاشیه و مطلع از مسائل شهری می‌تواند از این پیشنهاد استفاده کند و در غیر این صورت هیچ بعید نیست همین مسائل هر چند ماه یکبار تکرار شود و شورای اول شهر دوباره رخ دهد.

وی افزود: عاقلان درون شورای شهر سعی کنند فشارهای بیرون شورای شهر را کنار بگذارند و از انتخاب‌های سیاسی و گروهی بپرهیزند و مسائل شهر را در نظر بگیرند و از انتخاب اشتباه در مورد شهردار اول عبرت بگیرند.

شاکری افزود: آقای هاشمی در بین گزینه‌های موجود بهتر است و آمدن چمران در شورای شهر قطعاً جایگاه شورا را افزایش می‌دهد.

عضو سابق شورای شهر تهران افزود: تاکنون در شورای شهر وقت را از دست داده‌ایم و شهرداری منتسب شد که نتوانست دوام بیاورد و انتخاب شهردار نیز بر اساس فشارهای بیرونی بوده است و فشارهای بیرونی نیز این بوده که از درون شورای شهر شهردار انتخاب نشود.

وی افزود: نجفی گفته بود اگر بر اساس فشارها در شهرداری بماند خیانت به شهر است و باید از این جمله درس عبرت بگیریم. این مدت را از دست داده‌ایم و بترسیم از اینکه مدت آینده را هم از دست بدهیم. 

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. به نظر من فقط مهندس هاشمی می تونه از پس شهرداری بر بیاد
    زندگی کردن تو تهران خیلی سخت شده ، ترافیک ، آلودگی هوا ، تراکم فروشی بیش از حد ، بدهی بالای شهرداری به پیمانکارا و…
    اگر یکم درست مدیریت بشه و پروژه های عمرانی مورد نیاز شهر مثل مترو دوباره فعال بشه وضعیت اشتغال هم بهتر میشه ، این چند وقت فقط می شنویم فلان کارگاه تعطیل شد و کلی آدم بیکار شدن
    با حمایت از هاشمی به همه سیاسیون بفهمونیم که شهرداری سیاسی نیست مسئله عمرمونه که تو این وضعیت تهران داره هی کمتر میشه https://t.me/shahrdare_ayandeh

  2. حالم ازتون به هم میخوره
    آقای هاشمی ۲۰ عالی بهترین شهردار دنیا
    ولی سوال اینه اگر میخواستید شهردار بشید چرا کاندیدای شورای شهر شدید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا