شورای شهر

آخرین وضعیت جانشین نجفی در بهشت/پیشنهادهای مردمی به شورا برای شهردار شدن محسن هاشمی

به گزارش شورا‌آنلاین، الهام فخاری درباره نحوه انتخاب شهردار جدید تهران، گفت: شورای شهر تهران بالاخره به این نتیجه رسید که برای شهرداری تا انتخاب گزینه مناسب سرپرست انتخاب کند.

وی افزود: انتخاب شهردار نباید شتاب‌زده باشد و در این انتخاب باید از ظرفیت‌های قانونی استفاده شود و در یک فضای منطقی و با استفاده از تجربه ۸ ماه گذشته به یک شرایط متناسب برسیم.

فخاری تأکید کرد: قطعاً‌ در بازه زمانی مشخص شده شهردار تهران انتخاب خواهد شد و همین طور ملاک‌های منطقی و علمی نیز در انتخاب شهردار لحاظ خواهد شد.

عضو شورای شهر تهران گفت: نظر شخصی بنده این است که چابکی، نوآوری و پرانگیزه بودن از ملاک‌های بسیار مهم شهردار آینده خواهد بود.

وی افزود: شهرداری تهران مسئولیت بسیار بزرگی است که در عین حال یک موهبت خیلی بزرگ محسوب می‌شود که می‌تواند به یک جامعه ۱۰ میلیونی و در نگاه دیگر به کل کشور خدمت و اصلاح زندگی بهتر را ارائه دهد.

فخاری افزود: در شهرداری تهران با همه جنبه‌های زندگی از تولد تا فوت سر و کار داریم و آن کسی که این مسئولیت را می‌پذیرد باید کاملاً آماده باشد و امیدواریم بتواند پویا و نوآور در شهر تهران  عمل کند.

عضو شورای شهر تهران افزود: شهردار تهران باید از ظرفیت همه گروه‌ها و طیف‌ها برای اداره شهر استفاده کند.

وی ادامه داد:‌شورای شهر تهران تا کنون گزینه‌های خاصی را مورد بررسی قرار نداده است ولی انتخاب شهردار تهران در دستور کار شورا قرار گرفته است.

فخاری درباره احتمال شهردار شدن محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران نیز گفت‌: در شورا هاشمی به عنوان شهردار مطرح نشده است و در این خصوص نیز صحبتی انجام نشده است، البته پیشنهادهایی به هاشمی از طرف بخش‌هایی از جامعه بوده و هست، منتهی شورا نه ایجابی و نه سلبی به آن ورود نکرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا