شورای شهر

محسن هاشمی خبر داد: نجفی دوباره استعفا داد

به گزارش شورا‌آنلاین، محسن هاشمی رفسنجانی، رئیس شورای شهر تهران گفت: پس از رای دیروز شورای اسلامی شهر تهران در مخالفت با استعفای دکتر نجفی ایشان طی نامه‌ای، ضمن تشکر از اعتماد و حمایت شورا، اظهار کرده‌اند که با نظر پزشک معالج خود جهت انجام عمل جراحی و آغاز درمان، امکان ادامه حضور در مسئولیت را ندارند.

رییس شورای شهر افزود: البته رای روز گذشته شورا به معنای تقدیر از زحمات آقای نجفی در طول دوره مسئولیت و حمایت از برنامه‌های مدیریت شهری بود و همانگونه که ایشان نیز در سخنان خود گفت بعلت مشکلات جسمی، قادر به ادامه حضور در شهرداری نیست.

 هاشمی تاکید کرد: در نخستین جلسه علنی شورا در ۲۱ فروردین ماه، استعفای مجدد دکتر نجفی طرح و اعضا درباره آن تصمیم خواهند گرفت.
منبع:ایلنا

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. به نام خدا
    سلام و خسته نباشید
    گر می خواهیم بهشتی شویم باید صدای قدم های مورچه ها را بشنویم ورنه صدای هل من ناصر ینصرنی اباعبدالله الحسین (ع) را نمی شنویم.
    به عنوان یک شهروند از رییس محترم شورای شهر می خواهم قبل از هر گونه جلسه ایی، با خود شهردار محترم به طور خصوصی از نظر ایشان مطلع شوید و سپس در جلسه خصوصی با شهردار جدید و مطلع از مشکلات اعم از (ترافیک که منشاء آلودگی هوا ، افزایش ایمنی و ضد زلزله با بازسازی بافت فرسوده و جدیدترین متدهای ساختمان ضد تخریب (اشتغال جوانان کشورم)و برنامه ریزی برای برخود قاطع و جلو گیری از تخلفات گستره در بخش ساخت و ساز ها (تصاحب کوچه در محله های اطراف تهران )و آسفالت نامناسب در داخل تهران در ورودی و خروجی شهر تهران و حومه و هوشمندسازی شهر و مبارزه جدی و قاطع با تخریب باغ های شهر و کاشت درخت به صورت هفتگی در تمامی تهران و خودکفایی وصادرات میوه با گلخانه های مدرن اقدام نمایید.
    تک تک کلماتی را که می فرمایید می شنویم این قدر همانند دولت منتخب از گذشته سخن نگویید این را بدانید از برکات این نظام و پدر محترمتان همه مهندس ایم از برنامه های آینده بفرمایید.
    همه مشکلات به حول قوه الهی باتوکل برخدا و برنامه ریزی درست و دقیق و نظارت قابل حل است.
    شادی روح همه ی مدافعان حرم و شهدای دفاع مقدس و همه خدمتگزاران این کشور فاتحه و صلوات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا