شورای شهر

صدراعظم نوری:بیماری نجفی بیماری رجل سیاسی است

به گزارش شورا‌آنلاین، صدر اعظم نوری در مخالفت با استعفای شهردار تهران گفت: با افرادی که در شرایط آقای نجفی هستند زندگی کرده ایم و با توجه به شرایط روحی ناشی از بیماری معمولا تصمیمات ناشی از احساسات گرفته می شود.

وی در ادامه گفت: اتفاقا این نوع بیماری بیماری رجال سیاسی کشور است و خیلی از رجال سیاسی با این بیماری مبارزه کرده اند وبه مسئولیت خویش ادامه داده اند.

این عضو شورای شهر تهران گفت: با حمایت شورا، شهرداری شرایطی را ایجاد کرده که از سوی افرادی برتابیده نمی شود.

وی ادامه داد:  برای بنده خوشایند نیست که اولین جلسه شورای شهر در سال ۹۷ را با استعفا آغاز کنیم. بنده به عنوان مخالف استعفای شهردار تهران امروز صحبت می‌کنم.

وی افزود: نجفی بیماری را عامل استعفای خود گفته است و بنده در یک خانواده‌ای زندگی می‌کنم که این بیماری را دارند و درک می‌کنم وقتی این  شرایط حاصل می‌شود شرایط روحی و جسمی نامناسب می‌شود و قطعا تصمیماتی گرفته می‌شود که بر اساس لطمات روحی است.

وی افزود: با توجه به اتفاقاتی که در چند ماه اخیر رخ داده است بنده بیماری را دلیل کافی برای استعفا نمی‌بینم و این طبیعی است که هر فردی دچار بیماری می‌شود .

صدراعظم نوری افزود: این بیماری نمی‌تواند دلیل کافی باشد که شهردار تهران با سابقه ۳۹ سال مدیریت نتواند به کار خود ادامه بدهد.

عضو شورای شهر تهران افزود: بنده اعتقاد دارم که نجفی با تیم مدیریتی جدید کار را ۷ ماه و نیم ادامه داده است و به صلاح شهروندان است که این مسیر همچنان ادامه پیدا کند و به خدمات ارزنده خود ادامه بدهد.

نوری گفت: شهردار تهران شعار امید، شکوفایی و مشارکت را در ابتدای مدیریت خود داده است و در همان ابتدا شایعاتی در مورد استعفای شهردار زده شد.

وی افزود: این رویه نجفی می‌تواند جلوگیری از فساد مالی و اداری بکند و شهردار تهران در این زمینه پیش‌قدم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا