شورای شهر

واکنش محسن هاشمی به استعفای شهردار تهران و شائبه عدم حمایت شورا از نجفی

به گزارش شورا‌آنلاین، محسن هاشمی امروز در پنجاه و چهارمین جلسه شورای شهر تهران ضمن تبریک سال نو و آرزوی سالی سرشار از شادی با اشاره به محتوای دستور جلسه امروز گفت: شهردار تهران به رغم استفعا در این مدت، مدیریت را ادامه دادند و اولین بخشنامه خود را در راستای اظهارات مقام معظم رهبری در سال جدید صادر کردند.

وی ادامه داد: همه می‌دانیم که تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی یکی از مولفه‌های مهم قدرت هر کشور است و باید به آن توجه ویژه شود. نکته مهم دیگر بحث تولید خدمات است که ارزش افزوده ویژه تولید کرده و آرزوی ما همواره این بوده که در این جهت موثر عمل کنیم.

رئیس شورای شهر با بیان اینکه نکته مهم دیگری که در دستور کار جلسه امروز شورا قرار دارد موضوع استعفای نجفی است، گفت: متاسفانه در فضای مجازی نکات و مسائلی مطرح شد که همه قابل احترام هستند اما دو نکته مهم وجود دارد که جزو تلقی‌های اشتباه محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: اولین نکته عدم حمایت از نجفی توسط شورا است. شورا از همان روز اولی که به نجفی رای داد تا امروز از حمایت خود دریغ نکرده است و خود شهردار نیز در جلسات مختلف به این مساله اذعان داشتند.

هاشمی نکته دومی که در فضای مجازی به آن پرداخته شده را بن بست در مدیریت شهری با استعفای نجفی دانست و گفت: اینکه برخی تصور می‌کنند که استعفای نجفی به معنای بن بست برای مدیریت شهری است یک تلقی منفی محسوب می‌شود همان طور که امام خمینی فرمودند مجلس در راس امور است و شورا نیز در راس مدیریت امور شهری به وظایف خود به خوبی عمل خواهد کرد.

وی در انتها خاطرنشان کرد: رای و خواسته مردم برای ما همیشه در اولویت بوده و باید مواظب باشیم با نظرات و خواسته مردم همگن عمل کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا