ورزشی

کولاکوویچ:آرزوهای بزرگی در سر دارم

به گزارش شورا‌آنلاین، ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم‌ ‌ملی والیبال در اولین جلسه تمرین تیم‌ ‌ملی در جمع خبرنگاران درباره دعوت از بازیکنان جوان به این اردو ، گفت‌: در ابتدا از این که دوباره در جمع شما هستم بسیار خوشحالم و از آغاز دور جدید تمرینات رضایت دارم. از آخرین مسابقه‌ای که تیم‌ ‌ملی والیبال انجام داده است زمان زیادی می گذرد، اما خوشحال هستم که در ایران حضور دارم. این بازیکنان جوان همگی انتخاب من هستند و از هوش و توانایی بالایی نیز برخوردارند. هدف از انتخاب این جوانان موفقیت تیم‌ ‌ملی والیبال است. به نظرم باید از استعدادها استفاده کنیم تا در آینده ای خیلی نزدیک راه موفقیت را طی کنیم.

او ادامه‌ داد: حضور در تیم‌ ‌ملی والیبال بستگی به خود بازیکنان جوان دارد و کسی که آمادگی لازم را نداشته باشد تعویض خواهد شد. من وظیفه دارم از بازیکنان جوان حمایت کنم و انگیزه‌ام از انتخاب جوان ترها موفقیت والیبال تیم‌ ‌ملی است.

سرمربی تیم‌ ‌ملی والیبال در ادامه‌ در مورد اهداف کلی اش در بازی‌های پیش رو و مسابقات آتی، اظهار کرد: اولین رویدادی که تیم‌ ‌ملی در آن شرکت می‌کند لیگ ملتهای والیبال است که جایگزین لیگ جهانی شده است. دور اول تمریناتمان را در تهران پیگیری می‌کنیم، چرا که در این جا شرایط و فضای مناسبی وجود دارد. سپس دو دیدار دوستانه را با صربستان انجام خواهیم داد. رویداد مهم بعدی رقابت‌های قهرمانی جهان است که هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود  که در مورد برنامه‌ریزی برای آن مسابقات بعدا توضیح خواهم داد.

کولاکوویچ در باره ‌اضافه شدن بازیکنان قدیمی تر و با تجربه در هفته‌ بعد و دلیل استراحت زیاد این نفرات، خاطر نشان کرد: اینها بازیکنی هستند که در طول فصل در تیم‌های باشگاهی‌شان همواره عضو ثابت بودند و همچنین در مقاطعی در اختیار تیم‌ ‌ملی نیز قرار داشتند و به همین خاطر ترجیح دادند تا زمان بیشتری به آنها استراحت بدهم. از این موضوع هم بسیار خوشحال هستم که این بازیکنان با تجربه بدون مصدومیت به اردوی تیم‌ ‌ملی ‌اضافه خواهند شد.

سرمربی تیم‌ ‌ملی والیبال با اشاره به داشتن اهداف بزرگ برای والیبال ایران، درباره ارزیابی‌هایش از حضور یک ساله بر روی نیمکت ایران گفت‌: من آرزوهای بزرگی را دنبال می‌کنم و رویاهایی را نیز در سر دارم. هدف ما ارائه والیبالی زیبا در حد و اندازه نام ایران است. تیم‌ ‌ملی باید برای هر امتیاز بجنگد و برای پیروزی وارد زمین شود. خوشبختانه زمان خوبی در اختیار داریم تا با آمادگی کامل برسیم و تنها میلاد عبادی پور و جواد معنوی نژاد دیرتر به اردو اضافه می‌شوند اما مابقی نفرات از فرصت خوبی برخوردار هستند.  هدف ما اول آمادگی و سپس ارائه والیبال با کیفیت است. این به این معنا نیست که همه بازی‌ها را ببریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا