اجتماعی و فرهنگی

شکایت خانواده شهدا و جانبازان از شهردار تهران

به گزارش شورا‌آنلاین، تعدادی از خانواده شهدا و جانبازان صبح امروز با حضور در دادسرای فرهنگ و رسانه از نجفی شهردار تهران و همچنین لیلا حاتمی بازیگر سینما شکایت کردند.

بنابراین گزارش، از ساعت ۱۰ صبح تا ظهر امروز دادسرای فرهنگ و رسانه شاهد حضور خانواده های شهدا و جانبازان و ایثارگران بود که از مناطق مختلف تهران جهت طرح شکایت از نجفی شهردار تهران و لیلا حاتمی بازیگر سینما  شکایت نمودند.

موضوع شکایت خانواده شهدا از شهردار تهران مربوط به برپایی مجلس رقص و خوانندگی به بهانه ولادت حضرت زهرا (س) و ترویج فسق علنی و موضوع شکایت از لیلا حاتمی به دلیل سخنرانی ایشان در حمایت از اغتشاشگران اخیر و عوامل به شهادت رساندن جوانان بسیجی و پرسنل نیروی انتظامی بود که در فضای مجازی منتشر شده بود.

گفتنی است این دو پرونده با از ظهر امروز در یکی از شعبات دادسرای فرهنگ و رسانه در جریان رسیدگی قرار گرفت.

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. شهدا و جانبازان دفاع از میهن و خانواده محترم آنها برای ما ایرانیان عزیزند و ما مرهون فداکاری این نور چشمی ها هستیم. الیته دفاع از وطن یک وظیفه است و کسی حقندارد و دقیقا حق ندارد سر ملت برای این انجام وظیفه منت بگذارد. خوب خانواده شهدا نباید آلت دست سیاست بازان بی هویتی بشوند که علاو بر هتک حرمت بزرگان دین به دین نیز ضربه مهلکی زده اند. این عزیزان بهتر است بهاختلاسگرا، خائنین به بیت المال و فامیلبازان نیز اعتراض بکنند و دست از سر کودکان نابالغ به بهانه کوبیدن رقیبان بکشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا