مدیریت شهری

ارائه خدمات رفاهی، گردشگری و تفریحی به پرسنل شهرداری تهران در ایام نوروز+لیست خدمات

به گزارش شورا‌آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل رفاه ، تعاون وخدمات اجتماعی ، دکتر مدیح با اشاره به اینکه فراهم کردن تسهیلات وامکانات لازم برای تامین رفاه و آسایش پرسنل شاغل در شهرداری تهران و خانواده تحت تکفل آنان و نیزارتقاء روحیه خدمت و تعلق سازمانی کارکنان از طریق طراحی و اجرای برنامه های رفاهی ، اجتماعی ، فرهنگی و تفریحی براساس سیاست های کلان توسعه منابع انسانی شهرداری تهران از جمله وظایف اداره کل رفاه می باشد افزود در این رابطه با توجه به فرارسیدن ایام نوروز خدمات متنوعی در بخش های گردشگری ، رفاهی و تفریحی برای پرسنل شهرداری مهیا گردیده است.

دکتر مدیح عقد قرارداد با رستوران های مختلف در سطح شهر تهران و همچنین هتل کوثر ناب در مشهد مقدس ، مجتمع ویلاکده در شمال کشورو همچنین بهره مندی از خدمات هواپیمایی تابان را در بخش گردشگری از جمله این خدمات برشمرد.

وی فراهم آوردن امکان بهرمندی پرسنل شهرداری تهران از تسهیلات پارک آبی اُپارک ، محصولات سامسونگ ، ال جی و…. را از دیگراقدامات اداره کل رفاه در این خصوص ذکر کرد واظهار امیدواری کرد این خدمات موجب رضایت پرسنل واقع گردد.

براساس این گزارش لیست خدمات ارائه شده در جدول زیر برای بهره مندی همکاران قرار داده شده است و متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادرس پرتال اداره کل رفاه به نشانی refah.tehran.ir مراجعه نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا