شورای شهر

حبیب زاده:برخی افراد دنبال قانونی کردن اقدامات غیر قانونی شان هستند/داستان برج باغ ها بدبختانه است نه خوشبختانه!

به گزارش شورا‌آنلاین، افشین حبیب‌زاده صبح امروز در پنجاهمین جلسه شورای شهر تهران در مخالفت با اصلاحیه لایحه بودجه سال ۱۳۹۶ گفت: ما ماه‌ها است که علیه اسناد فاقد اعتبار و هزینه‌های خارج از مصوب فریاد می‌زنیم و می‌گوییم که نباید هزینه‌ها براساس روال‌های غیرقانونی باشد.

وی ادامه داد: آقایی می‌رود مصاحبه می‌کند و می‌گوید ۱۰ میلیارد هزینه شده است و حالا برای اقداماتی که انجام داده‌اند مصوبه آورده‌اند در حالی که برای این هزینه‌ها، قبلا اعدادی در نظر گرفته شده بود و در قالب لایحه بودجه به شورا آمده و اعداد و ارقام در کمیسیون‌ها مورد برآورد قرار گرفته شده است و در نهایت تصویب شد.

معاون نظارت شورای شهر تهران افزود: برخلاف این رویه، برخی از افراد هزینه می‌کنند و حال برای قانونی شدن اقدامات‌شان اصلاحیه آورده‌اند. داستان این مسئله مانند داستان برج باغات شده است. دوستان می‌گویند خوشبختانه این عدد ۷۶۰ میلیارد دلار است. این خوشبختانه نیست بلکه بدبختانه است. این عدد حدود ۵ درصد هزینه‌کرد بودجه است. آنها اول اقدام غیرقانونی می‌کنند و حالا درصدد اخذ مجوز و قانونی کردن اقدامات‌شان هستند.
حبیب‌زاده اضافه کرد: بخشی از اصلاحیه این لایحه و درخواست برای افزایش آن برای حقوق و مزایا است. به چه حقی این کار را انجام داده‌اند؟ من با این کار، مخالفم و از دوستان و اعضای شورا می‌خواهم که با این آن مخالفت کنند. مخالفت با این مسئلهْ مخالفت با یک رویه غلط و غیرقانونی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا