اجتماعی و فرهنگی

حداقل به زن و بچه ام رحم می کردید/ آقای هاشمی می دانی هزینه درمان سرطان چقدر است؟

به گزارش شورا‌آنلاین،کارمند اداری شورای شهر تهران که در لیست تعدیل نیروی اعمال شده قرار گرفته به شوراآنلاین گفت: واقعا دشمن آدم هم چنین کاری نمی کند. مسئولان شورا با وجود اطلاع از بیماری سرطان همسرم و هزینه های سنگین ماهیانه، من را در لیست تعدیل قرار دادند و حاضر نشدند بخاطر شرایط بحرانی که بخاطر بیماری همسرم دارم کوچکترین قدمی برای من بردارند.

وی افزود:واقعا نمی دانم به کجا و به چه کسی پناه ببرم. از مسئولان شورا و شهرداری خواستم که حداقل به خانواده و همسر بیمارم رحم کنند اما صدای من به هیچ کجا نرسید. با توجه به وضعیت همسرم واقعا چه کار باید بکنم. هنوز خبر اخراجم را با خانواده و همسرم در میان نگذاشتم و قطعا این موضوع به لحاظ روحی روانی برای همسرم مشکل ساز می شود.

این کارمند تعدیل شده شورا ادامه داد: آقایانی که دم از عدالت می زنید آیا این عدالت است که بعد از ۸ سال سابقه کار در شورا شب عید و به یکباره اعلام کنید که دیگری نیازی به شما نداریم و تسویه حساب کنید؟ این یعنی عدالت؟ آقای هاشمی که قطعا به عنوان رئیس شورا به این اقدام چراغ سبز نشان دادی می دانی هزینه های درمان سرطان چقدر است؟ با این وضعیت اقتصادی و بیکاری و شرایط خاصی که همسرم دارد چه کار باید بکنم؟ چه کسی به فریاد من می رسد؟ فقط می گویم که به خدا واگذارتان می کنم…

گفتنى است عصر دیروز در اولین فهرست اعلامى شوراى شهر تهران، ۲۰ نفر از کارکنان باسابقه این نهاد تعدیل شدند. 

پایگاه خبری شوراآنلاین آماده انعکاس پاسخ اعضاء شوراى شهر تهران و سایر مسئولان در اینخصوص است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا