اجتماعی و فرهنگی

شجاع پوریان: یکی از اهداف اصلی مدیریت شهری ایجاد نشاط و شکوفایی در جامعه است

به گزارش شورا‌آنلاین، ولی الله شجاع پوریان در اختتامیه هشتمین دوره پارا المپیک ورزشی محلات شهر تهران ویژه جانباران گفت: همه می‌دانیم سلامت ارمغان اصلی ورزش است و سلامتی پایه زیرین  و سنگ بنای هر موفقیتی است.
 

وی با بیان اینکه در آموزه‌های دینی بر روی مسله سلامتی تاکید شده است گفت:‌ بیش از ۵۰ حدیث معروف در خصوص لزوم توجه به سلامت جسمانی داریم و میبینیم در دعای کمیل و صحیفه سجادیه نیز در مورد سلامت جسمانی تاکید زیادی شده است.
 

شجاع پوریان با بیان اینکه در اثرهای ملی به ورزش زیاد توجه شده است گفت: یکی از میراث‌های فرهنگی ما ایرانیان شاهنامه است که می‌بینیم چه مقدار به قهرمانی و پهلوانی توجه شده است.
 

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه خوشبختانه شهرداری تهران به بحث ورزش توجه زیادی کرده و تلاش‌های زیادی در این حوزه انجام شده است، افزود: شهرداری در زمینه ورزش همگانی تلاش‌های خوبی در سنوات گذشته در خصوص توسعه فرهنگ ورزش همگانی داشته است و حتی  پایه ورزش را از محلات شروع کرده است.
 

وی با بیان اینکه ورزش برای همه واجب و لازم است، گفت: ورزش برای جانبازان و معلولان جسمی اهمیت زیادی دارد و از این پس بر روی بحث ورزش جانبازان توجه زیادی خواهد شد.
 

شجاع پوریان با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی مدیریت شهری فعلی ایجاد نشاط و شکوفایی در جامعه است، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در این دوره مدیریت شهری با همکاری خوب شورای شهر و نظری رییس کمیته ورزش شورا بیش از پیش به ورزش محلات به خصوص جانبازان ومعلولان توجه ویژه‌ای کنیم.
 

 وی ضمن تقدیر و تشکر از قهرمانان ، مربیان، ورزشکاران و … گفت: معاونت فرهنگی و اجتماعی برای شتاب دادن به ورزش معلولان و جانبازان در سال ۹۷ برنامه‌ای جدید، به روزتر و بیشتر تدوین خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا