ورزشی

آغاز بلیت فروشی داربی از فردا/ درب‌های آزادی ساعت ۱۰ باز می‌شود

به گزارش شورا‌آنلاین، داربی ۸۶ پایتخت روز پنجشنبه ساعت ۱۵:۴۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. سعید فتاحی در گفت‌وگو با ایسنا درباره نحوه بلیت فروشی این داربی اظهار کرد: بلیت فروشی این دیدار در اختیار باشگاه استقلال است و از فردا ساعت ۸ صبح هواداران فوتبال می‌توانند با مراجعه به شعب بانک کوثر بلیت‌های این دیدار را دریافت کنند.

او در پاسخ به این سوال که آیا روز بازی در ورزشگاه آزادی بلیت فروشی انجام می‌شود، گفت: روز پنج‌شنبه هم از ساعت ۱۰ صبح در ورزشگاه آزادی بلیت فروشی انجام می‌شود. البته حتما تماشاگران سعی کنند بلیت‌ها را روز قبل تهیه کنند. همچنین کسانی که بلیت دارند زود به ورزشگاه بیایند و آمدن‌شان به ورزشگاه را به یک ساعت قبل از بازی موکول نکنند. درب‌های ورزشگاه آزادی هم از ساعت ۱۰ صبح به روی هواداران دو تیم باز می‌شود.

رییس کمیته مسابقه‌های سازمان لیگ در ادامه درباره تعداد آمبولانس‌های حاضر در ورزشگاه تصریح کرد: همه مسائل تدارک دیده شده است. آمبولانس هم برای تماشاگران و هم برای بازیکنان در ورزشگاه آزادی حضور دارد. دو آمبولانس در داخل زمین و بیرون از زمین در محوطه ورزشگاه آزادی اتوبوس آمبولانسی حضور دارد. فردا هم برای هماهنگی این مسائل جلسه هماهنگی داربی را برگزار می‌کنیم.

فتاحی در پایان خطاب به هواداران دو تیم گفت: هواداران سرخابی سعی کنند زود به ورزشگاه آزادی مراجعه کنند. سعی کنند تیم خودشان را تشویق کنند و فرهنگ اصیل ایران را به دنیا نشان دهند. ما همچنین برای حضور اینفانتینو در این دیدار تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا