ورزشی

طلایی: مسابقات جهانی پس از المپیک شرایط متفاوتی دارد

به گزارش شورا‌آنلاین، محمد طلایی درباره عملکرد آزادکاران در مسابقات انتخابی تیم ملی گفت: درست است حضور کشتی‌گیران در انتخابی برای ما بسیار مهم بود، اما قرار نیست نفرات برتر از هم اکنون خود را ملی‌پوش رقابت‌های جهانی بدانند.

وی در پاسخ این سوال که رقابت‌های انتخابی تا چه اندازه رضایت بخش بود افزود: خوشبختانه شاهد مسابقات خوبی در اوزان مختلف بودیم؛ هم کشتی‌گیران جوان و هم باتجربه نشان دادند برای رسیدن به دوبنده تیم ملی از انگیزه‌های لازم برخوردار هستند. در برخی دیدارها اتفاقاتی رخ داد که جذابیت رقابت‌ها را چندین برابر کرد؛ در مجموع از این مسابقات رضایت کامل داریم.

دارنده مدال ۳ مدال طلا، نقره و برنز جهان تصریح کرد: عملکرد کشتی‌گیران حاضر در رقابت‌های انتخابی را به دقت زیر نظر داشتیم و بر همین اساس هم گزارش‌های لازم به اعضای شورای فنی و رئیس فدراسیون ارائه شد که در نهایت پس از جلسه شورای فنی تصمیماتی گرفته شد که انصافاً کاملاً منطقی بود.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد خاطرنشان کرد: معمولاً رقابت‌های جهانی پس از المپیک شرایط متفاونی دارد چرا که تیم‌ها با تغییرات زیادی مواجه هستند در نتیجه باید با برنامه‌ریزی مطمئن‌تری حرکت کنیم تا در این مسابقات هرچه بهتر بتوانیم از حیثیت کشتی ایران دفاع کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا