شورای شهر

شجاع پوریان اسم ببرد که کدام رای اجاره ای است/می خواهند به ورزشی های شورا ضربه بزنند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین حسین رضازاده دیگر عضو ورزشی شورای شهر تهران نیز نسبت به صحبت های اخیر ولی الله شجاع پوریان مبنی بر اجاره ای بودن رای برخی اعضای شورا واکنش نشان داد و گفت: صحبت های آقای شجاع پوریان را نخواندم اما اگر واقعا چنین حرفی را زده باشد به اعضای ورزشی شورا اتهام وارد کرده است. 

 

رضازاده افزود:هرکسی برای خودش یک رای مستقلی دارد و به هرکسی که بخواهد می تواند رای بدهد. با چه سند و مدرکی می گویند رای اجاره ای و منظورشان کدام عضو ورزشی شوراست؟ آقای شجاع پوریان دقیقا باید اسم ببرد که رای کدام عضو ورزشی شورا اجاره ای بوده است تا به آن پرداخته شود.
 

وی ادامه داد:با توجه به نزدیک بودن انتخابات هیات رئیسه و مهم تر از آن انتخابات سال آینده شوراها و با توجه به اینکه و ورزشی های شورا پیش مردم داری محبوبیت و شهرت بیشتری هستند به همین دلیل این حواشی درست می شود تا به ورزشی های شورا ضربه بزنند و از این محبوبیت کم کنند.

 

عضو شورای شهر در خصوص این ادعای شجاع پوریان  که بعضی از اعضای شورای شهر بنا به مصلحت در دوره اول شورای چهارم به مسجد جامعی رای داده اند تا امتیازاتی از دولت بگیرند و لی چون این اتفاق نیفتاد از جریان اصلاحات روی برگرداندند، گفت:خب در شورای شهر چند عضو ورزشی داریم و ایشان باید اسم ببرند که کدام یک از اعضا به مسجد جامعی رای داده است تا از دولت امتیاز بگیرد. اینکه بدون ذکر نام اتهامی بزنیم به هیچ وجه درست نیست.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا