اجتماعی و فرهنگی

رد لایحه طرح ترافیک جدید در فرمانداری تهران

به گزارش شورا‌آنلاین، غلامحسین آرام در این باره گفت: درباره قیمت‌های ارسال شده شورای اسلامی شهر تهران در خصوص طرح ترافیک جدید شهرداری تهران ایرادات قانونی وجود داشت.

وی افزود: برخی از مواد طرح ترافیک جدید نیز مغایرت‌های قانونی داشت. بر همین اساس این طرح در کمیته انطباق فرمانداری تهران رد شد و به شورای اسلامی شهر تهران عودت داده شد.

نوشته های مشابه

‫۲ نظرها

  1. هشدار، هشدار هشدار ،هشدار تنها راهکار نجات آلودگی هوای شهر تهران استفاده از طرح اصلاح ساختار راهبر شناور اضطراری (Emergency Floater ) یا EF میباشد که تقاضای اجرای آنرا اخیرا وشخصا بادرج شماره تماس به استاندارمحترم تهران، شهردار محترم ، معاونت محترم شهردار (کراراً ) و ‌ریاست محترم شورای شهر آقای مهندس هاشمی که اصل مقاله را هم ضمن تقدیم درجلسه تصویب عوارض طرح ترافیک در شورای شهر با ذکردلائل مخالفتم به ایشان عرض نمودم انتظار داشتم بجای تماس افرادناشناخته ، تاکنون خوداین آقایان ، حداقل با دعوت از کارگروه طرح بتوانند درکوتاه مدت و در اولین فرصت بتوانند درشرایط اضطرار بجای تعطیل کردن مدارس ویا.. چاره اندیشی نمایند و سپس دردرازمدت امکان تردد کاهنده به مرکز شهررا باشناسائی ساده وسایل نقلیه ازطریق پلاک وبرچسب اختصاصیEFو کاهش آلودگی هوابدست آورند تا بموازات سیاستهای تبلیغاتی،فرهنگی، تشویقی ، سوق دهنده وبازدارنده سلولهای تعریف شده درون وبرون شهری EF در بخش آلاینده های متحرک و ساکن با پیش بینی درآمدهای هدفمند منطقی و مکفی برای شهرداری تهران و با هدف اشتغال زائی مولد بجای خدماتی باشرط حفظ حقوق معنوی ومادی نگارنده طرح اقدام مقتضی مبذول فرمایند .

  2. باسلام آیا ما نباید هزینه های شارژ آپارتمانی راکه همه روزه از آن استفاده می ‌کنیم باهدف نگهداشت، نوسازی و ‌اصلاح زیرساختهای آن ، ماهیانه پرداخت نمائیم ؟! وآیا نباید هزینه های هرشهررا شهروندان همان شهر پرداخت نمایند؟! احتمالا اخذ هزینه های روزانه تردد از دارنگان وسایل نقلیه ای که قطعا خونشان رنگین تر ازبقیه مردم بوده و هنوز ماننداکثر مردم تمایلی به استفاده ازسیستم حمل ونقل عمومی هرچند ناقص موجود مثل اتوبوس ، مینی بوس ، ون ، تاکسی ، بی آرتی ، مترو و….را نداشته و توجهی هم به یکی از مهم‌ترین اصول همکاری و مشارکت شهروندی در حفظ هوای پاک ونهایتا کاهش مصرف سوخت را ندارند ، از اهمیت ویژه ای برخوردارمیباشد. اما امکان مشارکت و مساعدت به منابع پایدار و هنگفت هدفمند شهرداری تهران ، باهدف حمایت از اقشار ضعیف و ایجاد اشتغال با جلوگیری ازتورم دربخش مسکن و تجدید نظر در نرخ فروش تراکم ، بوسیله ارزش گذاری تردد های کاهنده وسایل نقلیه شخصی به مناطق آلوده شهر تهران برمبنای طرح کنترلی راهبر شناور اضطراری (Emergency Floater ) میسر است زیرا طرح EF از اواسط دی ماه به برخی از مقامات تصمیم گیرنده کشور از جمله شهردار محترم و ‌معاونت محترم شهردار وریاست محترم شورای اسلامی شهر تهران با ذکر شماره تماس تقدیم گردیده که پیگیری برخی از پیشنهادات مندرج و منطبق با قانون هوای پاک مصوب ۹۶/۵/۱۱برای کاهش سریع آلودگی هوا دربخشهای متحرک و ساکن را توسط سازمانهای ذیربط اجتناب ناپذیر ساخته است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن