استان

متروی تهران به مازندران وصل می‌شود

به گزارش شورا‌آنلاین، محمد اسلامی صبح امروز در حاشیه افتتاح طرح‌های گردشگری و فرهنگی رامسر با حضور معاون رئیس جمهور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نظر داریم در بخش ریل متروی تهران را به مازندران وصل کنیم که پروژه بزرگی در این بخش محسوب شده و بیش از هشت میلیارد دلار اعتبار نیاز داشته و باید سرمایه‌گذار جذب کنیم.

وی افزود: در مازندران نیازمند تقویت و توسعه زیر ساخت‌های حمل و نقلی هستیم زیرا این زیر ساخت‌ها تسریع و تسهیل کننده همه بخش‌ها از جمله گردشگری است.

استاندار مازندران با تاکید بر تقویت طرح‌های گردشگری در استان، تصریح کرد: با اجرای طرح‌های گردشگری، اشتغال بسیاری در استان ایجاد و بیکاری از مازندران زدوده خواهد شد.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های توسعه گردشگری در غرب مازندران باید تقویت شود، افزود: توجه ویژه ای به توسعه گردشگری باید در مازندران صورت گیرد.

به گزارش تسنیم، با حضور معاون رئیس جمهور و استاندار مازندران، طرح گازرسانی به شش روستای بخش مرکزی رامسر، سامانه پایش تصویری شهر رامسر و هتل آپارتمان ترنج رامسر افتتاح شد.

افتتاح هتل وستا در شهرستان تنکابن، بازدید از مجموعه ساحلی نمک آبرود در چالوس و کارگاه صنایع دستی این شهر بازدید و اقامتگاه بوم‌گردی ننه گل ابرو چالوس از دیگر برنامه‌های سفر امروز معاون رئیس جمهور به مازندران است.

معاون رئیس جمهور در سفر به مازندران ضمن بازدید از پروژه هتل آراز و کاسپین شهرستان نوشهر و پروژه دشت نور شهرستان نور، رستوران محسن را در شهرستان محمودآباد و هتل المپیک شهرستان آمل را افتتاح می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا